Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:43:39 GMT

موافقت با جابه جایی ۲۶۰ معلم خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۱۷۷۷

موافقت با جابه جایی ۲۶۰ معلم خراسان شمالی

قنبرعلی خوش آئینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مرحله نخست، با انتقال ۹۰ نفر از همکاران به خارج استان و جابه جایی ۱۷۰ نفر در داخل استان موافقت شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ۶۰ تا ۷۰ معلم هم در مرحله اضطرار از استان خارج شوند اما نقل و انتقال در داخل استان بیش از ۵۰ نفر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال متقاضی برای جابه جایی نیروها بسیار کاهش یافته است، گفت: بومی سازی نیروهای شهرستانی تأثیرگذار بوده و در سال‌های گذشته نیروها با سابقه بالا، جابه جا شده و ماندگاری در مناطق محروم بیشتر شده است.

خوش آئینه با بیان اینکه مرحله دوم نقل و انتقال تا پایان خردادماه انجام می‌شود، گفت: اکنون تمام ابلاغ‌ها به روز شده است و در خردادماه تمام همکاران جانمایی شده‌اند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال ۹۸ کسری نیروی انسانی داریم باید زودتر برای جانمایی‌ها اقدام کنیم و سازماندهی انجام شود تا کلاس‌های خالی شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای نظام ۳-۳-۶ در دو سه سال اخیر کمبود نیروی انسانی در دوره ابتدایی بیشتر شد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای جبران کمبود نیرو در دوره ابتدایی تلاش شده تا نیروها در این دوره جذب شوند و نیروهای زیادی در نقل و انتقالات از مناطق، به شرط ابتدایی وارد سایر شهرستان‌ها شدند.

خوش آئینه خاطرنشان کرد: در این سال‌ها، کمبود نیروی انسانی مدیریت شده است و البته با ورود نیروهای دوره متوسطه به دوره ابتدایی، در برخی مناطق کیفیت کار کاهش یافته است اما با برگزاری دوره‌های آموزشی این چالش‌ها تا حدی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است با کار پژوهشی تأثیر به کارگیری نیروهای متوسطه در مقطع ابتدایی، سنجیده شود، گفت: به هر حال برخی همکاران راضی نبوده‌اند، ارتباط برقرار کردن، نوع آموزش و نداشتن تخصص از جمله مشکلاتی است که معلمان در کلاس درس دوره ابتدایی با آن روبه رو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها، بیش از ۷۰۰ نفر از نیروهای دوره متوسطه از شهرستان‌های محروم، به شرط فعالیت در دوره ابتدایی به دیگر شهرستانها جابه جا شده اند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در سالیان اخیر بخش زیادی از استخدام‌ها، مربوط به دوره ابتدایی بود به طوریکه از سال ۹۲ تا کنون، ۵۰۰ نفر در قالب ماده ۲۸ استخدام شدند و از چند سال قبل تا کنون هزار نفر نیرو از تربیت معلم، وارد آموزش و پرورش استان شده است و در این سال‌ها، ۵۰۰ نفر حق التدریس جذب شده که بیش از ۵۰ درصد آن، در دوره ابتدایی بوده است.

۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در حال تحصیل هستند.

۷۱۸۵/۵۱۳۲‏‬ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انسانی اموزش و پرورش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محور جنگل گلستان - چمن بید و برعکس به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و طغیان رودخانه، برای رعایت ایمنی وسایل نقلیه عبوری تا اطلاع بعدی مسدود است.

مسافران و رانندگان، از طریق سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها، انسداد یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • برندگان روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید
  • ۲ فوتی در اثر برخورد تریلی و پژو پارس