Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آران و بیدگل گفت: خروج کارگاه‌های صنعتی مزاحم از محدوده قانونی شهر، اولویت اول اداره حفاظت از محیط زیست است.

اللهیار دولتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر «کاهش آلاینده‌ها و پسماندها، آسمان آبی و زمین سبز» باید با جدیت بیشتری دنبال خروج کارگاه‌های صنعتی از شهر و رفتن این کارگاه‌ها به بیرون از بافت داخلی شهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  مشکل دیگر ما بحث رهاسازی نخاله و مصالح ساختمانی در محیط شهر توسط افراد است که با توجه به اقدام شهرداری‌های شهرستان مبنی بر دریافت مجوز مکانی برای تخلیه نخاله و مصالح ساختمانی به مرور شاهد کاهش این مشکل خواهیم بود و این اقدام شهروندان غیرقانونی و پیگرد قانونی دارد .

دولتخواه تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسئله حفظ و حراست از محیط زیست اهم اهداف ما در اداره افزایش آگاهی، آموزش و فرهنگ سازی توسط اداره و انجمن‌های مردمی دوستدار محیط زیست و افراد تأثیر گذار در فرهنگ و محیط‌زیست است.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آران و بیدگل افزود: تخلیه فاضلاب توسط تانکرهای حمل فاضلاب در مکان‌های غیرمجاز مشکل بعدی است که مقرر شد شهرداری‌های کاشان و آران و بیدگل برای مدیریت این مسئله مهم اقدام مؤثری انجام دهند.

وی گفت: محیط‌زیست سرمایه معنوی هر شهر و روستایی است که وقتی دچار چالش و مشکل شد همه اعضای آن دچار مشکل می‌شوند و باید در حفظ و حراست آن همه فعال و کوشا باشند تا سرمایه‌های گرانبهای خدادادی به راحتی و با اشتباه عده‌ای ارزان از دست نرود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه راننده تاکسی در آران و بیدگل مقداری طلا به ارزش سه میلیارد ریال را به صاحبش بازگرداند، گفت: این طلا مربوط به یک مسافر بود که در تاکسی جا گذاشته بود.


سیدعلی حسینی‌زاده افزود: داماد برای گرفتن خودروی گل زده‌اش با تاکسی عازم می‌شود که پس از رسیدن به محل، جعبه طلا را که به اتفاق عروس خانم خریداری کرده بودند داخل تاکسی جا گذاشت.


وی با بیان اینکه این مسافر بعد از آن هم فراموش می‌کند که این جعبه قیمتی را کجا جا گذاشته است، گفت: پس از اینکه راننده تاکسی متوجه جعبه طلا می‌شود مراتب به تاکسیرانی آران و بیدگل اطلاع داده شد.


حسینی زاده با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته صاحب این جعبه طلا که توسط تاکسی‌دار آران و بیدگلی پیدا شده بود، مشخص می‌شود، گفت: پس از انجام اقدامات لازم جعبه طلا تحویل آقا داماد شد.

دیگر خبرها

  • تالاب زیبای ایران پس از ۳ سال دوباره زنده شد | تصاویر
  • ممنوعیت ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه
  • مشارکت ۱۵ هزار نفر در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در آران و بیدگل
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • زنگ خطر برای اکوسیستم زاگرس مرکزی به صدا درآمد
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • وقوع حادثه تصادف در یکی از خیابان‌های آران و بیدگل + فیلم
  • بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی