Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@09:02:23 GMT

سروش محلاتی درباره «تفقه در دین» بحث می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۰۱۶

سروش محلاتی درباره «تفقه در دین» بحث می‌کند

به گزارش ایکنا؛ جلسه شرح نهج‌البلاغه حجت‌الاسلام سروش محلاتی با محوریت نامه حضرت امیر(ع) خطاب به امام حسن مجتبی(ع) با موضوع «تفقه در دین» پنج‌شنبه، 23 خردادماه، از ساعت ۷ صبح در تهران، خیابان سعادت‌آباد، میدان کاج، خیابان یازدهم غربی، نبش صراف‌ها، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، جلسات شرح نهج‌البلاغه حجت‌الاسلام سروش محلاتی ماهی یک نوبت در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سروش محلاتی نهج البلاغه تفقه در دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا،سادات ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به نزدیک شدن روزجهانی قدس و همچنین محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه، گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم کودک کش و نسل کش صهیونیستی است. روزجهانی قدس روز فریاد مظلومیت مسلمانان جهان در مقابل صهیونیزم جهانی است.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع و زنان و کودکان غزه و فلسطین، برهرچه باشکوه برگزار شدن ویژه مراسم روزجهانی قدس تأکید و بیان کرد: ملت شریف ایران با تبعیت از آرمانهای امام راحل و همچنین فرآمین مقام معظم رهبری(حفظه الله) حضور پرشور دیگری را برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به تصویر می کشند تا جهان بداند انقلاب اسلامی محکم تر از گذشته حامی مظلومان جهان و دشمن خونخواران و کودک کش های دنیا است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی در ادامه اذعان کرد: ملت ایران اسلامی همیشه نشان داده که بصیر و هوشیار در لحظات سخت و بزنگاه ها، انقلابی عمل کرده و با شور و شعور حسینی به میدان می آیند. در همین راستا تدابیر و تمهیدات امنیتی، ویژه مراسم اندیشیده شده که با همکاری دستگاههای امنیتی، انتظامی و خدمات رسان اجرایی می شود.

سادات با اشاره به مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح‌ کرد: ۱۰مسیر برای حرکت راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران مشخص شده است.

وی مسیرهای دهگانه را به شرح زیر اعلام کرد:

مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی ، میدان انقلاب اسلامی ، دانشگاه تهران.

مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسیر مسجد ابوالصدق ، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت مهدی(عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجدالجواد(ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.

مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سادات در پایان با اشاره به اهمیت هماهنگی حمل و نقل عمومی برای سهولت در ابتدا و انتهای ویژه مراسم روزجهانی قدس، خاطرنشان کرد: هماهنگی برای تردد و سهولت در جابجایی مردم  از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی در راستای تأمین اتوبوس انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • بیان چند نکته توسط حاج آقا قاسمیان از نهج البلاغه + فیلم
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • لذت فرش‌شویی کف خیابان بعد از چله کوچیکه | سرمای تهران و حکایت کُتِ «ممد ریش»
  • ویدیوهای توهمات «شاهزاده سرین» در خیابان‌های تهران | او کیست؟
  • حوزه علمیه نجف؛ حوزه تکثر، استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • حوزه نجف، حوزه استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها
  • ممنوعیت اتراق در بوستان های نهج البلاغه و جوانمردان