Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون گلف از برنامه‌ریزی برای ارائه درخواست رسمی به منظور میزبانی مسابقات بین‌المللی مینی گلف در سال ۲۰۲۰ خبر داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره میزبانی رقابت‌های بین‌المللی مینی گلف در سال آینده میلادی اظهار داشت: ما در این باره مذاکراتی را با فدراسیون جهانی کرده بودیم و به صورت شفاهی هم با این موضوع موافقت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون طرح و مقرر شد که درخواست رسمی و کتبی برای این میزبانی به فدراسیون جهانی ارائه شود.

وی با اشاره به تلاش برای اعزام گلف‌بازان به مسابقات جهانی مینی گلف در مهر ماه به کشور چین، درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گفت: یکی از نکات جالب فدراسیون از مهر ماه سال گذشته به بعد برگزاری کجامع سال‌های 95، 96 و 97 است. در واقع ما مجمع 95 و 96 را یکجا برگزار کردیم و قرار است مجمع سال 97 را نیز اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون گلف درباره فعالیت این فدراسیون در رده‌های سنی مختلف عنوان کرد: به جز گلف که رشته اصلی است، خوشبختانه انجمن‌های سایر رشته‌ها فعالیت‌های خوبی دارند. ما در همین راستا برنامه‌ جدی برای رده‌های مختلف سنی داریم و بر همین اساس نیز سرمربیان رده‌های مختلف را منصوب کردیم. همچنین قرار است با مذاکراتی که داشتیم، امسال مسابقات مینی گلف در المپیاد استعدادیابی حضور خواهد داشت که برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای استفاده از مربیان خارجی مهیا است یا خیر؟ گفت: در این باره باید شروطی محقق شود؛ شرط اول آن است که باید زمینه لازم برای بهره‌وری کامل از تجربه این مربیان را فراهم کنیم تا حضور آنها به صورت نمایشی نباشد. نکته دوم آن است که باید پتانسیل مربیان داخلی را بالفعل کنیم و در جایی که دیگر امکانش نبود، از مربی خارجی بهره ببریم. نکته سوم نیز آن است که استفاده دائمی از مربیان خارجی ضرورت ندارد. در واقع می‌توانیم این مربیان را برای یک زمان مشخص یعنی چند روز یا چند هفته به ایران بیاوریم تا هم بازیکنان را آموزش بدهد و هم فرصت یادگیری برای مربیان داخلی فراهم باشد.

سلفی نخست وزیر ژاپن و ترامپ در زمین گلف+تصاویر

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در آیین افتتاحیه مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج اظهار داشت: استان کردستان در این رشته ورزشی مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دو ه‌های گذشته داریم و با این فاصله تا مسابقات فرصت خوبی داریم که برگزاری اردوی‌های مختلف در آمادگی کامل به سر ببرند.

حضور ۱۶ نفر در مسابقات انتخابی تیم ملی

 رئیس انجمن دارت ایران نیز در این آیین اظهار کرد: با برگزاری مسابقات رنکینگ آزاد در سطح کشور ۱۶ نفر (۸ آقا و ۸ خانم) در مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج حضور پیدا کرده و به رقابت می‌پردازند.

کامبیز ایوب زاده اضافه کرد: در نتیجه‌ی مسابقات دوره ای، مجموعا ۸ نفر جهت شرکت به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تبعیض جنسیتی در فدراسیون جهانی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی تعداد آقایان ۴ و تعداد خانم‌ها ۲ نفر بوده که به پیشنهاد ایران این رویه بعد از سال‌ها تغییر داده شده و امسال در مسابقات آسیایی چین تایپه شاهد حضور ۴ زن و ۴ مرد خواهیم بود.

ایوب زاده در ادامه با اشاره به اینکه امسال توانستیم کرسی هئیت رئیس فدراسیون دارت آسیا و اقیانوسیه را بگیریم، بیان کرد: در اوایل سال جاری پیشنهادات خود را به فدراسیون جهانی جهت اضافه کردن نوجوان به مسابقات آسیایی داده شد.

وی بر پیگیری اضافه شدن رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال تاکید کرد و گفت: ایجاد این رده سنی باعث ایجاد انگیزه مضاعف در سنین پایین‌تر می‌شود.

رئیس انجمن دارت ایران ابراز امیدواری کرد با کادر فنی خوب و تلاش‌های ورزشکاران امیدواریم در مسابقات چین تایپه که در آبان ماه امسال برگزار می‌شود شاهد افتخار آفرین ورزشکاران ایرانی باشیم.

 مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در در سخنانی کوتاه گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۲۰ انجمن، ۴۰ رشته ورزشی و ۷۰ تیم ملی در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان را مدیریت می‌کند.

مهدی میرزاییان اضافه کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی هزار و ۶۰۰ زیرمجموعه کمیته ورزشی را سراسر کشور دارد.

رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین ها» ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته