Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مراسم سوگواری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با حضور آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی، امروز سه‌شنبه، 21 خردادماه، از اذان مغرب و عشا در شهر تهران، خیابان پانزده خرداد شرقی، کوچه امامزاده یحیی، کوچه تین‌نژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بقیع مدرسی سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این موزه بین المللی در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است گفت: موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس مورد تاکید رهبری بوده است.


وی با اشاره به اینکه این موزه هم اکنون پیشرفت ۴۰درصدی دارد افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این موزه محقق شده است.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در صورت تامین اعتبار این موزه تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می‌رسد.


سرهنگ فلاحی همچنین به موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار برای این موزه نیز شد.


وی همچنین به تدوین کتاب در خصوص ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا اشاره کرد و افزود:نواختن زنگ استکبار ستیزی در شهرستان طبس، برگزاری دعای ندبه، رونمایی از ۵۰ پوستر، اعزام راویان به مدارس، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، برپایی محافل شهر ادبی و خاطره گویی، برگزاری جلسه کمیته رسانه برای اثار فضای مجازی، تبیین این روز در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم‌های محوری ۵ اردیبهشت در شهرستان‌ها برای را از جمله برنامه‌های عنوان شده برای ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا عنوان کرد.


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی همچنین به تولید آثار هنری اشاره کرد و گفت:برترین آثار هنرمندان در رشته‌های موسیقی و آثار تجسمی انتخاب می‌شود و سال آینده در پنج اردیبهشت به نمایش گذاشته می‌شود.


سرهنگ فلاحی همچنین از صدا وسیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های متنوع برای ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: صدا وسیمای استان در ارتباط با تمام مرکز استان‌ها مراسم پنج اردیبهشت را در سطح استانی و ملی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس