Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:25:19 GMT

پرونده بازیکن جدید استقلال در کمیته تعیین وضعیت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۸۲۲

این بازیکن با وجود اینکه با باشگاه سپیدرود قرارداد دارد با تیم فولاد قرارداد امضاء کرده است و بعد از امضای قرارداد با تیم فولاد با تیم استقلال هم قرارداد امضاء کرده است. باشگاه سپیدرود رشت می گوید با این بازیکن قرارداد دارد و نه به او فسخ داده است و نه رضایتنامه و برای عقد قرارداد با باشگاه جدید باید رضایتنامه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی باشگاه فولاد برای دریافت رضایتنامه محمد بلبلی با باشگاه سپیدرود وارد مذاکره شده است و باشگاه سپیدرود هم مبلغ رضایتنامه این بازیکن را 800 میلیون تومان عنوان کرده است.

اخبار ورزشی- فریبرز محمود زاده، مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در این باره می گوید: مدرک جدیدی در مورد محمد بلبلی از سوی باشگاهی به ما ارایه نشده است. اگر دعوای حقوقی در خصوص این بازیکن بین باشگاه ها به وجود بیاید پرونده بازیکن به کمیته تعیین وضعیت خواهد رفت و این کمیته تصمیم گیری خواهد کرد. سازمان لیگ برتر در خصوص دعوای حقوقی تصمیم گیرنده نیست و چنین پرونده هایی به کمیته تعیین وضعیت می رود.

کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه محمد بلبلی با این باشگاه قرارداد دارد اذعان کرد هر باشگاهی خواسته های مالی باشگاه سپیدرود را برآورده کرد رضایتنامه محمد بلبلی را برای آنها صادر خواهد کرد و به دنبال این نیست از این بازیکن در فصل آتی لیگ یک بهره ببرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه سپیدرود لیگ برتر سپیدرود استقلال سازمان لیگ فولاد لیگ برتر باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی