Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار رجبی فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان صبح امروز در نشست خبری با قدر دانی از اصحاب رسانه به منظور اطلاع رسانی خوب برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان اظهار کرد: پاداش و مزد تمامی کار‌هایی که در این کمیته توسط نیرو‌های پر تلاش رسانه‌ای انجام شده قطعا در ادامه راه به وسیله خود شهیدان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی امنیت و آرامش ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام و خون شهدا دانست و اظهار داشت: همه ما باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم، زیرا این عزیزان برای به دست آوردن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

سردار رجبی عنوان کرد: بیان خاطرات و رشادت‌های شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس، و انتقال ایثارگری و شهادت‌طلبی آنان به نسل‌های امروزی با هدف آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری اجلاسیه‌ها و کنگره‌های شهداست چرا که عدم تکرار و یادآوری، موجب فراموشی می‌شود.

وی با یاد آوری این موضوع که اگر به دوران اوایل انقلاب و ناامنی‌هایی که در کردستان وجود داشت فکر کنیم، میتوان از امنیت پایدار به بزرگترین نعمت در حال حاظر یاد کرد.

سردار رجبی از کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به عنوان بزرگترین رخداد در این استان یاد کرد و افزود: کار‌ها برای برگزاری این اجلاسیه از چند سال پیش در دستور کار قرار گرفت است و تا کنون اجلاسیه‌های شهرستانی و اقشار مختلف در این راستا برگزار شده است.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده در راستای این کنگره اشاره کرد و عنوان نمود:تا کنون از یک‌هزار و ۶۰ خانواده ضدانقلاب که کشته شده‌اند دلجویی کرده ایم؛ و این در حالی است که خیلی از این خانواده‌ها مشکلاتی دارند و در نشست‌هایی که با آن‌ها داشتیم جالب‌ترین موضوع این است که راهی که کشته شدگانشان داشتند را قبول ندارند؛ و به رهبر انقلاب ارادت و نظلام اسلامی ارادت خاص داشته اند.

سردار رجبی به اجرای ۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی که ۲ هزار پروژه آن مربوط به امسال است اشاره کرد و افزود:کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال به نام شهدای مهاجر و انصار استان، تعهد ساخت یک‌هزار واحد مسکن مددجویی برای مددجویان کمیته امداد را در راستای این کنگره داشتیم که تاکنون ۶۰۰ واحد آن احداث شده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استا کردستان از ۸۰ مستند گزارشی در مورد شهدا و دفاع مقدس،۵۶ هزار و ۶۰۰ دقیقه اخبار و سایر تولیدات در صدا و سیمای استان، اعزام ۲۰۰ مورد راویان به مدارس و اعزام یک‌هزار و ۶۰۰ نفر از خانواده شهدا و نیازمندان به مشهد مقدس،۲۱ مورد ساخت و نصب المان، سردیس و تندیس شهدا،۲ هزار مورد نصب تصاویر شهدا در سطح شهرستان‌ها،۱۵ مورد ساخت و نصب یادمان در ورودی‌ها و مراکز دولتی، برگزاری ۸۰ مورد نشست بصیریتی، ۶۰ مورد برگزاری جشنواره نقاشی و قصه‌نویسی و ... خبر داد.

وی برگزاری یک‌هزار و ۵۰۰ یادواره، هزار مورد عطرافشانی مزار شهدا، ۱۰ هزار و ۶۴۷ مورد دیدار با خانواده شهدا در بازه زمانی چهار سال، ۲۵۰ هزار مورد جمع‌آوری اسناد و آثار از دوران دفاع مقدس و یک هزار و ۵۰۰ مورد تکمیل کتابچه‌های مربوط به شهدا، برگزاری ۴۰ مورد شب شعر و خاطره، را از دیگر اقدامات انجام‌شده در راستای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید نام برد.

در ادامه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به ساخت سالن ۶ هزار نفری استان کردستان گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان بود که از سال ۸۴ کلنگ آن در شهر سنندج به زمین زده شده، اما متأسفانه پس از گذشت ۱۳ سال هنوز به بهره برداری نرسیده که این روز‌ها به عزت و برکت خون شهدا و برای اجرای این کنگره به بهر ه. برداری خواهد رسید.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان

سردار شریف اعلام کرد که فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی دستور دادند.   به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.   وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی ، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.   سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد : بحمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.   وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به هماهنگی ، همکاری ، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است