Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@14:49:54 GMT

معرفی انواع ویزای هلند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۲۷۶

ویزا براساس هدف شخص متقاضی از سفر به کشور مقصد به چند دسته به شرح زیر تقسیم می شود:

ویزای درمانی،ویزای تجاری، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای دیدار بستگان، ویزای کاری و ویزای ترانزیت

1.      ویزای درمانی: در صورتی که هدف شما از سفر به کشور هلند برای معالجه و درمان است باید اقدام به دریافت ویزای درمانی هلند کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2.     ویزای تجاری: ویزای تجاری و بازرگانی برای تجار و بازرگانانی مناسب است که برای انجام امور تجاری می خواهند به هلند سفر کنند.

3.     ویزای تحصیلی: این ویزا برای دانشجویان بوده و مدت اعتبار آن بسته به زمان تحصیل متفاوت است.

4.     ویزای توریستی: ویزای توریستی کوتاه مدت است و مدت اعتبار آن 15 روز تا 6 ماه می باشد این ویزا برای مقاصد گردشگری مناسب است.

5.     ویزای کاری: ویزای کاری برای کسانی که می خواهند در کشور مقصد مشغول به کار شوند مناسب است.

6.     ویزای دیدار بستگان: مدت اعتبار این ویزا 2 تا 6 ماه می باشد و برای دیدار با بستگان در کشور مقصد به فرد متقاضی داده می شود.

7.      ویزای ترانزیت: ویزای ترانزیت از نوع ویزای کوتاه مدت می باشد و به فرد متقاضی اجازه ی ورود به یک کشور  و سفر به کشور سوم را می دهد.

انواع ویزا براساس تعداد دفعات ورود  به کشور

ویزا از جهت تعداد دفعات ورود به کشور به چند دسته تقسیم می شود.

1.      ویزای سینگل: با داشتن این ویزا اجازه خواهید داشت یک بار به کشور مقصد سفر کرده و بازگردید.

2.     ویزای دابل: با اخذ این ویزا قادر خواهید بود دوبار به کشور مقصد سفر کنید البته در صورتی که مدت زمان اعتبار ویزای شما تمام نشده باشد.

3.     ویزای مولتیپل: کسانی که ویزای چند بار ورود را دریافت می کنند اجازه دارند تا زمانی که اعتبار ویزایشان تمام نشده است به دفعات به کشور مقصد سفر کنند.

 

آشنایی با وقت سفارت هلند

همان‌طور که می‌دانیم برای دریافت هر نوع ویزای هلند ازجمله ویزای تجاری ، توریستی ، و تحصیلی نیازمند مراجعه به سفارت هستیم که این امر خود نیز مستلزم تعیین وقت سفارت هلند است. مقصود ما از این پست اطلاع‌رسانی در رابطه با اخذ ویزا و وقت سفارت هلند به شما متقاضیان عزیز می‌باشد.

درست همانند سایر کشورهای دیگر برای سفر به هلند نیز نیازمند دریافت ویزای هلند و پیش از آن تعیین وقت سفارت هلند از سفارت این کشور هستید. در حقیقت بدون دریافت ویزای هلند که خود مستلزم دریافت وقت سفارت هلند هست نمی‌توانید به این کشور زیبا و دیدنی سفر کنید ، درواقع اجازه ورود به خاک هلند فقط با دریافت ویزای هلند و پیش از آن دریافت وقت سفارت این کشور است. وقت سفارت درواقع وقتی مصاحبه متقاضی با متخصصین سفارتخانه برای تایید صلاحیت شخص می‌باشد.

 

لازم به ذکر است که وقت سفارت علاوه بر مصاحبه با شخص متقاضی ویزا برای تحویل مدارک نیز می‌باشد و شخص متقاضی باید در زمان تعیین‌شده به همراه مدارک کامل و آمادگی برای مصاحبه حضوری در سفارتخانه حاضر شود. توصیه ما به شما این است که پیش از مصاحبه اطلاعاتی از کشور هلند داشته باشید تا با مشکلات در زمان مصاحبه برخورد نکنید. در ادامه این پست اطلاعاتی درباره تعیین وقت سفارت هلند در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مراحل لازم برای تعیین وقت سفارت هلند

تعیین وقت سفارت هلند نیازمند کامل بودن مدارک مورد نیاز و تحویل به‌موقع آن در وقت سفارت هلند به مسئولین سفارتخانه می‌باشد. شایان‌ذکر است که نقص و کمبود مدارک و یا عدم صحت آن‌ها می‌تواند روند صدور ویزای هلند شمارا متوقف و با مشکل مواجه کند. موارد بسیاری رخ‌داده که مسافرین با قرار دادن مدارک جعلی سعی در اخذ ویزای هلند داشته‌اند اما سفارت با تشخیص این نقص امکان صدور ویزا را از شخص متقاضی سلب کرده و او را وارد لیست سیاه خودکرده است.

متقاضی برای تعیین وقت سفارت و دریافت ویزای خود باید از پیش تصمیم خود را برای سفر به کشور هلند گرفته و نسبت به اخذ ویزا از طریق سایت سفارت‌خانه و تکمیل فرم درخواست ویزا اقدام کند.

 

فراموش نکنید که با در نظر گرفتن هدف سفر خود یکی از انواع ویزای توریستی ، تحصیلی و تجاری را انتخاب کنید ، پس از انتخاب نوع ویزا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. با توجه به زمان‌بندی موردنیاز خود می‌توانید تاریخ‌های متفاوتی برای وقت مصاحبه خود در نظر گرفته و ثبت نمایید. باید دقت داشته باشید که در زمان تعیین‌شده در سفارت حاضر شوید و زمان را از دست ندهید و مدارک خود را کامل به همراه داشته باشید.

شرایط و راه های مهاجرت به هلند

هلند از جمله کشورهایی است که شرایط زندگی بسیار خوبی برای زندگی مردمش و مهاجرت فراهم کرده است. پس به ویژه در سال های اخیر سیل مهاجرانی که تقاضای زندگی از طریق مهاجرت به هلند را دارند رو به افزایش بوده است.

درباره کشور هلند

کشور هلند با جمعیت حدود 16.5 میلیون نفر از نظر مساحت، کشور کوچکی است که در شمال غربی قاره اروپا واقع شده است. غالب هلندی ها پروتستان مسیحی هستند و حدود یک میلیون نفر مسلمان نیز در این کشور زندگی می کنند. آمستردام از زیباترین شهرهای دنیا است که پایتخت هلند است. جالب است که برای جلوگیری از متمرکز سازی و مشکلات ناشی از آن بسیاری از ساختمان ها و ادارات دولتی هلند به جای آمستردام در لاهه قرار دارند یا در طول سالیان گذشته به شهرهای دیگری غیر از آمستردام منتقل شده اند. یک چهارم از زمین های هلند از سطح دریای آزاد پایین تر هستند یعنی 25 درصد مردم هلند در زمین هایی زندگی می کنند که از سطح دریا پایین تر هستند. به همین دلیل خاک هلند بیشتر ماسه ای ست. بخش های وسیعی از سرزمین هلند را کشتزارها و چراگاه های سرسبز تشکیل می دهند و دریاچه ها و جنگل های طبیعی و مصنوعی در آن به وفور یافت می شود.

 

اقتصاد کشور هلند

کشور هلند به لحاظ خاک و آب و هوا و موقعیت خاص و طول و عرض جغرافیایی خاصی که در آن قرار گرفته است مقام اول در پرورش و تجارت گل و گیاه در جهان را دارد. همچنین دامداری و کشاورزی از دیگر زیر بناهای اقتصاد هلند را تشکیل می دهند. اهمیت هلند را از این نکته می شود دریافت که با وجود وسعت کم سهم بزرگی از تجارت و بانکداری جهانی دارد و بسیاری از کشور های جهان در این کشور سرمایه گذاری کرده اند. گل ها به خصوص لاله های هلندی، آسیاب های بادی و هنرمندان این کشور از شهرت و آوازه جهانی برخوردار هستند. آب و هوای کشور هلند معتدل است و می شود گفت که شباهت زیادی با آب و هواب بریتانیا دارد.

مهاجرت به هلند

با دیدن چند تصویر از شهر های مختلف هلند یا گستره ی طبیعی، زمینی و دریایی این کشور متوجه می شوید که هلند کشور بسیار زیبایی است. بسیاری از افراد با روش های مختلف به دنبال مهاجرت به هلند هستند. اگر هر کدام از ویزاهای مختلف کشور هلند را اخذ کنید، پس از مدتی می توانید اقامت دائم را در این کشور دریافت کنید. مهاجرت به هلند از طریق روش های مختلفی مثل مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق کارافرینی و مهاجرت از طریق تخصص یا کار صورت می گیرد.

برای مهاجرت به هلند قوانین گوناگونی در اداره ی مهاجرت هلند وضع شده است که آشنایی با آن ها برای اقدام به مهاجرت به هلند ضروری است. در ادامه به انواع روش های مهاجرت به هلند و شرایط آن می پردازیم.

منبع: https://safarito.net

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران

محمدحسین واحدی؛ اخیرا بعد از اینکه اسرائیل (رژیم) به سفارت ایران حمله کرد و باعث تخریب کل سفارت ایران شد. تمام کشور‌های مطرح دنیا در سازمان ملل و شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. اما به سبب اینکه یهودیان در جهان و سازمان‌های بین المللی نفوذ زیادی دارند این امر راه به جایی نبرد. حتی کشور‌های غربی به ناحق طرف اسرائیل را گرفتند با این حال مشکلات ایران صرفا در حوزه‌های سیاست خارجی نیست.

در داخل ایران نیز افراد و جریان‌های به ظاهر روشنفکر منتقد هرگونه پاسخ ایران بودند؛ که با حمله‌ی مستقیم ایران به اسرائیل (رژیم) که دستاورد‌های زیادی داشت به شدت مخالفت کردند و حتی تا جایی پیش رفتند که قدرت نظامی ایران را به دروغ ضعیف شمردند؛ و جمهوری اسلامی تا آمد به حق با برخی از این افراد طبق قانونی و تشکیل دادگاه برخورد کند برخی از مردم و جریان‌هایی که حامی اسرائیل (رژیم) هستند. از آن‌ها دفاع کردند مانند اپوزیسیون و اعراب خود فروخته و تنها منطق نامعقول شان این است که، چون جمهوری اسلامی دشمن شان می‌پندارند باید از این رژیم حمایت کنند.

هرچه که می‌اندیشم می‌بینم که جامعه ایران چقدر به قهقرا رفته که دشمن خود را دوست خود قلمداد می‌کند؛ و اینجا من این مجوز را به جمهوری اسلامی می‌دهم که با این افراد و جریانات به شدت برخورد کند. زیرا که ما همان طور که در غزه شاهد بودیم اسرائیل هیچ‌ملاحظه‌ای را نمی‌کند و تا کنون به اندازه سه بمب هسته‌ای بر سر مردم غزه بمب ریخته است. چه برسد به ایران که این حکومت آن را دشمن اصلی خود می‌داند و اگر به ایران حمله ور شود چه کار‌ها که نمی‌کند.

زمانی که ایران مستقیم به اسرائیل(رژیم) حمله کرد مردم فلسطین خوشحال بودند و می‌گفتند اولین روزی است که هیچ جنگنده اسرائیلی بر آسمان ما مشاهده نمی‌شود. شما عمق ماجرا را نگاه کنید حالا این جماعت به ظاهر اصلاح طلب و روشنفکر با هر گونه اقدام بازدارنده که مخالفت می‌کنند. در حمله اکتبر نیز می‌گفتند حماس نباید حمله می‌کرد به اسرائیل در صورتی که اگر این عملیات صورت نمی‌گرفت. تمام کشور‌های عربی با اسرائیل عادی سازی می‌کردند که در این صورت ملت فلسطین تنها می‌ماند اگر بخواهیم ایران را فاکتور بگیریم.

این جماعت لیبرال و طرفدار مکتب سازه انگاری طوری صحبت می‌کنند انگار در دنیا روابط بر اساس قدرت نیست و بر اساس روابط حسنه جریان دارد. به فرض مثال اگر بتوان  طبق این نظریه به طور سازنده با دیگر کشور‌های  دنیا تعامل کرد. اما در مورد اسرائیل که یک حکومتی مبتنی بر زور است که هیچ توجهی به قواعد بین المللی ندارد چگونه می‌توانند عمل کنند.

حمله اخیر ایران بزرگترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود که نظیر نداشت و به نوعی مقابل به مثل ایران بود. صبر استراتژیک ایران نیز  با حمله اسرائیل به سفارت ایران و با به شهادت رسیدند هفت سردار ایرانی به سر رسید؛ و ما شاهد دوران جدیدی از تقابل ایران و اسرائیل (رژیم) پس از عملیات ۷ اکتبر هستیم؛ و این دستاورد غیرقابل انکاری است که برخی‌ها قصد کوچک شمردن آن را دارند.

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • معرفی کابینت های جدید
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد