Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:22:26 GMT

همیشه پای خطیر در میان است!

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۳۸۵

همیشه پای خطیر در میان است!

اوضاع این روزهای استقلال اصلاً مساعد نیست. اختلاف بین برخی بازیکنان علنی شده و زاویه مسئولان باشگاه در کادر مدیریتی نیز مشهود است. در اکثر ماجراها هم پای یک نفر در میان است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی اعلام کرده بود که می‌تواند تیم خوبی ببندد اما باشگاه تصمیم گرفت یک مربی خارجی بیاورد که خروجی آن تصمیم مجیدی برای قطع همکاری و حضور در تیم امید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی دیروز در همین خصوص مصاحبه‌ای جنجالی هم انجام داد که مخاطبش یک نفر بود. فرهاد تاکید کرد که مذاکره با بازیکنان برای حضور در استقلال به او محول شده اما بعداً فهمیده شخص دیگری با بازیکنان مذاکره کرده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه در روزهای گذشته بارها اعلام کردند هیچ خبری از مذاکرات با گزینه‌های خارجی و در راس آنها استراماچونی ندارند و هماهنگی با آنها صورت نگرفته و همه چیز به یک نفر سپرده شده است. ماجدی مدعی شد که او به‌عنوان عضو مذاکره‌کننده با مربی خارجی انتخاب شده اما درنهایت شخص دیگری انجام مذاکرات با استراماچونی و نماینده‌اش را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش پسر شفر به اتهامات خطیر به پدرش  

شایعه شد که فتحی در میانه راه از جذب مربی ایتالیایی پشیمان شده و در همین خصوص نیز متنی در سایت باشگاه منتشر شد که نشان می‌داد مسیر مذاکرات تغییر کرده و احتمالاً باید شاهد یک مربی دیگر باشیم اما صبح روز بعد یک نفر اعلام کرد که مذاکرات با استراماچونی نهایی شده است.

باشگاه برای فسخ قرارداد شفر با مشکل مواجه شده است. فتحی اعلام کرد که تلاش می‌کند با کمترین ضرر ممکن این پرونده را ببندد اما یک نفر با دلال خواندن شفر شروع به انتشار اسنادی علیه مربی آلمانی کرد و شاید به همین دلیل نتوان امید زیادی به تعامل بین شفر با باشگاه داشت و احتمالاً به همین دلیل هم فتحی بلافاصله مصاحبه و اعلام کرد نباید شفر را دلال نامید.

اوضاع استقلال را می‌توان تا حدی بحرانی دانست حتی با وجود اینکه تکلیف کادر مربیگری این تیم مشخص شده است. علی خطیر، معاون باشگاه استقلال نیز در متن اکثر اتفاقات قرار دارد. صد البته که نتیجه گرفتن می‌تواند همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد. باید دید درنهایت او که به‌طور کامل نقل و انتقالات را در دست گرفته، عامل موفقیت‌ها لقب می‌گیرد یا توفیقی دوم!

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی استقلال علی خطیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای