Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:03:06 GMT

پدر مدرسه سازی ایران در گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۵۱۱

پدر مدرسه سازی ایران در گذشت

«محمدرضا حافظی» رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان،  «محمدرضا حافظی» رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت. محمد رضا حافظی سال 1310 در بروجرد متولد شد. او نزدیک به 20 سال بود که به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز خدمت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا حافظی هزاران دانش آموز را صاحب مدرسه کرده است. او زندگی و سرمایه خود را در این راه قرار داد.

 

حافظی پسرش که 24 سال داشت بر اثر تصادف از دست داده بود و مرگ پسر باعث شد تا حافظی در مسیر ساخت مدرسه گام نهد و اولین مدرسه خیر ساز را هم به نام پسر«امیر حافظی» ساخت.

 

او در سن 88 سالگی دار فانی را وداع گفت و روح بزرگش به فرزندش پیوست.

 

روز گذشته (20 اردیبهشت ماه 1398) وزارت آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسئولان و خیرین مدرسه ساز برای «محمدرضا حافظی» نکوداشت برگزار کرده بود. او به دلیل بیماری و بستری بودن در بیمارستان نتوانست در این مراسم که با چندین سال تاخیر برای تجلیل از او برگزار شده بود، حضور یابد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس استان همدان دهه کرامت مراجع مسجد مریم داوری مسکن نماز عید فطر خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت