Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@18:44:09 GMT

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۳/۲۱

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۳۸۳۴

خرداد؛ سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۷۸ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۴۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۲۲.۹ دلار معامله می‌شود.
صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان است. برچسب ها: قیمت طلا ، دلار ، سکه و ارز

منبع: خرداد

کلیدواژه: قیمت طلا دلار سکه و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای آرامش در بازار‌ها

بازار ارز و طلای تهران در روز دوشنبه نوسانات چشم‌گیری را تجربه نکرد. پس از گذشت چند هفته نوسانی، روز گذشته نرخ قطعات مختلف سکه طلا تغییری نداشت و شاخص‌های ارزی نیز عمدتا با روند‌های اصلاحی در بازه ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان نوسان کردند.

به گزارش دنیای اقتصاد، به عقیده تحلیلگران با توجه به عدم وجود ریسک سیاسی جدید، احتمال شروع دوره آرامش بازار‌ها وجود دارد. بررسی‌های به‌عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران گویای آن است که نرخ دلار آزاد برای کاهش قیمت‌های بیشتر با حمایت معامله‌گران روبه‌رو شده است.

قیمت شاخص ارزی در راستای روند کاهشی اخیر خود در بازار روز دوشنبه به نیمه کانال ۶۴ هزار تومانی رسید، اما پس از برخورد به کف ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان روند نرخ این ارز تغییر کرد و افزایشی شد. البته این افزایش به میزانی نبود که تغییر کانال قیمتی صورت بگیرد.

به عقیده برخی از فعالان بازار این تغییر روند نشانگر تمایل دلار به کریدور‌سازی در سطوح قیمتی ۶۴ هزار تومانی است. البته در مقابل برخی دیگر نیز بر این باورند که رشد قیمت مذکور روند اصلاح نرخ بوده و پس از اتمام فرآیند اصلاح مجددا بازار کاهشی خواهد شد. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که بازار در حال بازیابی آرامش خود است و با توجه به عدم وجود تقاضای چشمگیر، بازار‌ساز در صورت تمایل می‌تواند با حمایت از طرف عرضه سبب کاهش نرخ‌های بیشتر شود.

افت دمای بازار

دیروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه روند نرخ دلار آزاد در معاملات بازار تهران افزایشی بود. هر برگ از این اسکناس آمریکایی نخستین فعالیت خود در بازار صبح روز گذشته را با حدود ۴۰۰ تومان رشد نسبت به نرخ روز گذشته در رقم ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز کرد. در ادامه بازار دیروز بخشی از رشد قیمت صبحگاهی جبران شد و نرخ نقدی در حوالی رقم ۶۴ هزار و ۷۵۰ تومان (با اختلاف افزایشی ۲۵۰ تومانی نسبت به نرخ روز یکشنبه) به تعادل رسید. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد روند معاملات فردایی این ارز تغییر چشمگیری نسبت به نرخ ابتدای روز نداشت و دلار فردایی عصر دوشنبه در بازه ۵۴ هزار و ۸۰۰ تا ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت خورد. روند افزایشی اسکناس یورو از دلار ضعیف‌تر بود. هر برگ اسکناس یورو آزاد در بازار روز گذشته با رشد اندک ۵۰ تومانی در رقم ۶۹ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

در این میان نرخ پول‌های خارجی در معاملات رسمی بازار ارز تهران نیز در دو روز گذشته نوسان‌هایی را تجربه کرده است. در حالی که قیمت دلار در معاملات مرکز مبادله ارز و طلا برای مدت نسبتا طولانی در رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان معامله می‌شد در بازار روز‌های اخیر نرخ شاخص مذکور با نوسانی حدودا ۱۵۰ تومانی به پله‌های خروجی کانال ۴۳ نزدیک شد و در رقم ۵۳ هزار و ۷۲۵ تومان به فروش رسید.

ایست قیمتی خانواده سکه

قیمت قطعات مختلف سکه طلا در بازار روز گذشته بدون نوسان بود. در حالی که نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار دیروز حدود ۱۰ هزار تومان افت کرد، ربع، نیم و تمام سکه طلای طرح جدید در عصر روز گذشته بدون تغییر نسبت به نرخ روز یکشنبه دادو‌ستد شدند. بر این اساس قیمت هر قطعه سکه طلا طرح جدید در روز گذشته ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز در رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد.

گفتنی است که نرخ حباب سکه طلا طرح جدید که اختلاف میان ارزش ذاتی و بهای معامله شده آن در بازار را به نمایش می‌گذارد نیز در روز گذشته حوالی رقم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان محاسبه شد.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲