Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کاپیتان جوان تیم آژاکس می‌گوید توصیه رونالدو به او برای انتخاب مقصد بعدی‌اش تأثیر نخواهد گذاشت. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیس دلیخت می‌گوید درخواست اخیر کریستیانو رونالدو از او پس از بازی تیم‌های ملی پرتغال و هلند در فینال لیگ ملت‌های اروپا، روی تصمیمش برای انتخاب مقصد بعدی خود تأثیر نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو پس از بازی دو تیم از دلیخت خواسته بود که به او در یوونتوس ملحق شود و این در حالیست که از بارسلونا به عنوان اصلی‌ترین مشتری این مدافع میانی 19 ساله یاد می‌شود.

دلیخت که یکشنبه شب نتوانست مانع شکست تیمش مقابل رونالدو و یاران او شود، گفت‌و‌گویی با نشریه موندودپورتیووی اسپانیا که حامی باشگاه بارسلونا است انجام داده است که آن را در ادامه می‌خوانید:

موندودپورتیوو: نظرت درباره فصلی که سپری کردی چیست؟
دلیخت: فکر می‌کنم فصلی تماشایی داشتم اما این فصل برای تیم‌هایم (آژاکس و هلند) هم فصل خوبی بود.

با اینکه فقط 19 سال سن داری اما بزرگترین تیم‌های اروپایی به دنبال جذب تو هستند. نسبت به جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ای چه احساسی داری؟
این برایم مایه افتخار است و آن را به رسمیت شناختن کارهایم می‌‌دانم.

هم‌تیمی‌‌هات در تیم ملی، وینالدوم و بلیند به تو درباره انتخاب تیم بعدی‌ات توصیه کرده‌اند که به حرف قلبت گوش کنی. قلبت به تو چه می‌گوید؟
هنوز که قلبم به من چیزی نگفته است. من در تمام این مدت اخیر روی کارم در آژاکس و تیم ملی تمرکز داشته‌ام. الان هم که در تعطیلات هستم و در این روزها فرصت دارم که به آینده‌ام فکر کنم.

مهمترین فاکتوری که برای انتخاب تیم بعدی‌ات در نظر خواهی گرفت، چیست؟
برای من مهمترین چیز این است که بدانم آیا در تیمی که به آن ملحق خواهم شد، می‌توانم نقش پررنگی داشته باشم و به طور منظم برای آن بازی می‌‌کنم یا نه.

بارسلونا در حال حاضر چهار مدافع میانی بزرگ مانند جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی و کلمن لنگله را دارد ضمن اینکه تودیبوی جوان و خوش آتیه هم هست. آیا این موضوع می‌تواند روی تصمیمت برای انتخاب یا عدم انتخاب بارسلونا به عنوان مقصد بعدی‌ات تأثیر بگذارد؟
بدون شک بارسلونا مدافعان بزرگی دارد اما رقابت داخلی در یک تیم چیزی نیست که مرا بترساند. اینکه در تیمی بزرگ مانند بارسلونا چنین رقابتی وجود داشته باشد کاملاً طبیعی است.

فوتبال جهان| دلیخت: رونالدو از من درخواستی غافلگیر کننده کرد

فکر می‌کنی که چه زمانی نتیجه بررسی‌هایت برای انتخاب تیم بعدی‌ات مشخص شود؟
نمی‌دانم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد اما من می‌خواهم از زمانی که دارم استفاده کنم.

آیا برای تو بازی در تیمی مانند بارسلونا در کنار دوستت فرنکی دیونگ و داشتن فرصت بازی در کنار لئو مسی یک رؤیا نیست؟
البته که این اتفاق زیبایی خواهد بود اما من باید ببینم که کدام گزینه برایم بهترین است.

کریستیانو رونالدو از تو خواسته که به او در یوونتوس ملحق شوی و فرنکی دیونگ هم خواسته که همراه با او به بارسلونا بروی. فکر می‌کنی به حرف‌های کدامیک از آنها گوش کنی؟
من به حرف هیچ کسی توجه نمی‌کنم. خودم باید مسیر مناسبم را انتخاب کنم.

احتمالاً باشگاه بارسلونا نتواند به تو همان پیشنهادی را بدهد که سایر باشگاه‌ها مانند پاری‌سن‌ژرمن می‌دهند. آیا این می‌تواند برای تو جهت انتخاب بارسلونا به عنوان مقصد بعدی‌ات مشکل‌ساز شود؟
خیر، برای من مسئله مالی مطرح نیست.

با توجه به اینکه می‌گویی پول برایت مسئله نیست و از رقابت داخلی برای رسیدن به ترکیب اصلی هم نمی‌ترسی، پس چرا می‌خواهی به گزینه‌‌های دیگر جز پیوستن به بارسلونا فکر کنی؟
شاید. چون الان وقت مناسبی برای تصمیم‌گیری نباشد و این مسئله‌ای است که باید باید درباره‌اش فکر شود و من هم قصد دارد که در تعطیلاتم به آن فکر کنم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم