Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:08:18 GMT

دوره آموزشی بارگذاری اطلاعات پایش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۷۴۳

دوره آموزشی بارگذاری اطلاعات پایش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره آموزشی نحوه بارگذاری اطلاعات پایش سال ۹۷ در سامانه معاونت محیط زیست انسانی با حضور نمایندگان ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها و آزمایشگاه‌های معتمد کل کشور روز سه شنبه مورخ ۲۱ خرداد ۹۸ در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

ایجاد و راه اندازی سامانه جامع پایش محیط زیست انسانی به منظور نظارت بهینه بر عملکرد آزمایشگاه‌های معتمد و رصد کردن وضعیت آلایندگی صنایع در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات پایه و ضروری از حیث توانمندی آزمایشگاه‌های معتمد، پارامترهای شاخص آلایندگی صنایع، اطلاعات عمومی صنایع و موارد مرتبط جهت بارگذاری در سامانه از موضوعات این نشست می‌باشد تا آزمایشگاه‌های معتمد با ثبت سیستمی نتایج اطلاعات پایش در سامانه، امکان رصد کردن وضعیت آلایندگی صنایع را به صورت سیستمی و شفاف فراهم آورند.

در این دوره نمایندگان آزمایشگاه‌های معتمد با نحوه بارگذاری نتایج پایش آلاینده‌های زیست محیطی و ورود اطلاعات در این سامانه آشنا می‌شوند.

بر اساس ابلاغ صورت گرفته به آزمایشگاه‌های معتمد باید نتایج پایش صنایع به صورت سیستمی در سامانه معاونت محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست بارگذاری شود.

تکمیل و توسعه سامانه برای اجرایی شدن فازهای بعدی از جمله تعیین پایه آزمایشگاه‌های معتمد و ارجاع کار سیستمی به آزمایشگاه‌های معتمد در دستور کار است که علاوه بر ارتقای صحت پایش های خوداظهاری صنایع، کاهش مشکلات فعلی و نیز توزیع عادلانه کار را در بر خواهد داشت.

کد خبر 4638266

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست برگزاری دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است دعوت می‌کند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعۀ آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

نشانی برای ارسال کتاب‌ : تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

پست الکترونیک: mehreganprize@gmail.com

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896501

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه