Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@01:59:03 GMT

مراجعه ۱۵۰ هزار نفر برای خرید بلیت والیبال

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۸۸۷

مراجعه ۱۵۰ هزار نفر برای خرید بلیت والیبال

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اختلالات سایت بلیط فروشی بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال کاملاً حل شده است.

به گزارش مشرق، نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با حضور عبدالله چمن گلی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، کیومرث پورایراندوست دبیر ستاد برگزاری لیگ ملت‌ها و همچنین پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد که در این نشست پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و دبیر کمیته آماده‌سازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با بیان اینکه اواسط اسفند سال گذشته با دستور استاندار آذربایجان غربی کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد برگزاری لیگ ملت‌های والیبال آغاز بکار کرده است، تصریح کرد: گل‌کاری و زیباسازی مسیرهای منتهی به ورزشگاه و محل اسکان تیم‌ها، نصب ۴۰ مورد المان‌های موقت و دائمی مرتبط با والیبال را در نقاط مختلف شهر انجام شد، همچنین شماره گذاری صندلی‌ها با نظارت فدراسیون جهانی والیبال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: محتشمیان: کولاکوویچ در حد نیمکت والیبال ما نیست

وی در خصوص مشکلات موجود در سایت بلیط فروشی با بیان اینکه به پیشنهاد مجموعه فناوری فدراسیون والیبال توسط یک شرکت خصوصی در شهر اردبیل، برنامه نویسی سایت انجام شد و به توصیه فدراسیون این کار به آن‌ها سپرده شد، یادآور شد: با توجه به علاقه مندی بیش از حد هواداران در ۳ دقیقه ابتدایی آغاز به کار سایت ۱۵۰ هزار نفر کاربر حضور داشتند.

دبیر کمیته آماده‌سازی هفته سوم لیگ ملت‌ها ضمن عذر خواهی در خصوص اختلالات به وجود آمد در سایت فروس بلیط گفت: از ساعت ۵ صبح امروز (سه شنبه) سایت بدون مشکل فعال است.

رضایی بابیان اینکه بلیط‌های روز اول مسابقات که بازی ایران و کانادا است، به پایان رسیده و نحوه بلیط فروشی‌های بازی‌های روز دوم و سوم نیز اطلاع رسانی خواهد شد تصریح کرد: برای هر کد ملی یک بلیط صادر می‌شود و ورود به سالن تنها با کارت ملی و پرینت بلیط امکان پذیر خواهد بود، همچنین در محل ورزشگاه نیز به هیچ وجه فروش حضوری نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تعداد بلیط هایی که به فروش می‌رسد ۴۶۰۰ بلیط است که تعداد ۱۴۰۰ صندلی برای پیشکسوتان و ورزشکاران و همچنین جایگاه خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: قطعاً با توجه به شماره گذاری صندلی‌ها و زیرساخت‌هایی که انجام شده است، بلیط فروشی اینترنتی برای لیگ و بازی‌های تیم شهرداری ارومیه نیز ادامه می‌یابد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی بلیت فروشی تیم ملی ایران لیگ ملت های والیبال هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که پس از جدایی از آبی‌ها به یکی از منتقدان علی خطیر تبدیل شده بود، در گفتگوی جدیدی که با تسنیم داشته است، این بار نیز عملکرد اعضای هیئت مدیره استقلال را ضعیف قلمداد کرده است.

کریمی با انتقاد از عملکرد هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: افرادی که در هیئت مدیره استقلال حضور دارند، نقش‌شان در این باشگاه چیست؟ این همه اتفاق در استقلال می‌افتد، دریغ از یک اقدام برای حل مشکلات. یکی از آقایان از روز اول مدعی بود برای کارهای فرهنگی آمده است، چه کار فرهنگی‌ای در این باشگاه انجام شده است؟ اسم این باشگاه شرکت فرهنگی - ورزشی است، در مورد اتفاقات اخیر کشور، حتی به خودتان زحمت ندادید حداقل بیانیه بدهید.

وی افزود: سرمربی با مدیریت باشگاه مشکل دارد که این مشکل ماه‌هاست سر جای خود باقی مانده و هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه یک بار هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. اگر توانایی این کار را ندارید، به چه علت در هیئت مدیره مانده‌اید؟ هیئت مدیره باشگاه استقلال صرفاً برای گرفتن حق جلسه و بلیت بازی‌ها نیست! آیا اعضای هیئت مدیره توانایی گفت‌وگو با مدیرعامل یا سرمربی را دارند یا صرفاً دنبال گرفتن پیراهن و بلیت بازی هستند؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه گفت: آقایان زمانی که در سازمان خصوصی‌سازی بودند مدعی شدند تغییرات در هیئت مدیره باشگاه برای ایجاد تحول اقتصادی و حل مشکلات بوده است. چه تغییر و تحولی در استقلال انجام شده است که دیگران خبر ندارند؟ اگر قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی قصد داشت آقایان را برای شرکت خودش جذب کند، آنها را در حد کارمند خود انتخاب نمی‌کرد، اما متأسفانه این اعضا را به‌عنوان هیئت مدیره استقلال منصوب کرد که جای تأسف دارد.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!