Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سیدمصطفی هاشمی‌طبا در خصوص اختلاف نظر بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید،‌گفت: برای بازیکنان و مربیانی که در بازی‌های المپیکی شرکت می‌کنند، فدراسیون‌ها باید هماهنگی لازم را با کمیته ملی المپیک انجام بدهند. فدراسیون فوتبال هم باید این کار را انجام می‌داده اما انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی‌طبا در ادامه گفت: آنها باید با کمیته ملی المپیک هماهنگ می‌کردند اما این کار صورت نگرفت. فدراسیون فوتبال در این زمینه اشتباه کرد. با اینحال من نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم و فقط تأکید می‌کنم برای این کار باید با کمیته ملی المپیک هماهنگ می‌کردند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور در مورد اختلاف به وجود آمده بین این دو نهاد ورزشی، گفت:‌ به نظرم این اختلاف حل می‌شود مانند اختلافی که با فدراسیون دوچرخه‌سواری به وجود آمد اما در نهایت، حل شد. به هر حال عملکرد فدراسیون را همه می‌بینند و من نظر خاصی در این مورد ندارم!

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان