Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آب و فاضلاب روستایی به گزارش خبرگزاری تسنیم واکنش نشان داد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، روز گذشته گزارشی با عنوان « اعتراض اهالی روستای‌طولیان به قطعی 3 روزه آب‌ شرب» بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که شرکت آبفای روستایی با ارسال جوابیه‌ای به این گزارش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسوج| اعتراض اهالی روستای‌طولیان به قطعی 3 روزه آب‌ شرب

در این جوابیه آمده است:

اولاً هیچ بی تفاوتی نسبت به آبرسانی در روستای طولیان نبوده کما اینکه در هیچکدام از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کم کاری و سهل انگار نبوده، اما برخی اوقات نبود نیرو و امکانات سبب کمبودهایی شده و ما نیز منکر نیستیم اما این به معنای سهل انگاری و بی تفاوتی نبوده و نیست.

در روستای موصوف برخلاف ادعای برخی افراد حاضر در تجمع، هیچ فرد و نهادی برای آب طولیان به آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه مراجعه نکرده است، اگر کسی مدعی حضور است، بگوید نزد کدام مدیر و کارشناس رفته است، البته نیازی هم به مراجعه نبود چرا که همکاران ما نهایت تلاش را برای رفع ایرادات در روستاهایی که به هر نحو آبرسانی آن‌ها دچار اشکال میشود سریعا دنبال می کنند.

البته که وظیفه ما آبرسانی سالم و به موقع است و کم کاری در آن  پذیرفته نیست، اما بخشی از مشکلات برقی بوجود آمده که ناشی از  افزایش مصرف بی رویه برق در این فصل و به دنبال آن افت ولتاژ و نوسانات برقی است، پمپ‌های ما را دچار ایرد کرد، کارکنان ما به محض رفع ایراد نسبت به وصل آب مردم اقدام کردند، تعمیر و سیرآب کردن شبکه، به صورت طبیعی زمان می‌برد که سعی شد این زمان کوتاه باشد.

از طرفی نبود منبع تامین آب پایدار و پراکندگی روستاها مزید بر علت شده و ما را مجبور به زمانبندی آب روستاها کرده است.

اگر رنجی بر مردم تحمیل شده عذرخواهی میکنیم، اما باید پذیرفت آب شرب در شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد بسیار گران‌بها بوده و در این مناطق هم با نبود منابع تامین آب پایدار روبرو هستیم و هم پراکندگی روستاها و طولانی شدن خطوط انتقال آب را پیش رو داریم.

نوسانات برق در فصل گرم و سوختگی مکرر پمپ‌های گران قیمت، مشکلات و چالش‌هایی را برای ما رقم زده که با همه این تفاسیر تلاش کرده‌ایم در کوتاه ترین زمان ممکن نواقصات را رفع کنیم و از مردم نیز انتظار داریم با درک شرایط، کمی صبورانه تر با همکاری با فرزندان خودشان در شرکت آب و فاضلاب روستایی و مصرف آب شرب تنها برای مصارف شرب ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه