Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود رئال مادرید به دنبال جذب هافبک دانمارکی است.

طرفداری- یان فرتونگن، مدافع باشگاه تاتنهام امیدوار است کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی در این باشگاه بماند.

عملکرد اریکسن طی سال های اخیر نظر تیم های مختلفی را به خود جلب کرده و گفته می شود رئال مادرید به جذب او در تابستان پیش رو علاقه مند است.

به نقل از اسکای اسپورتس، فرتونگن در این خصوص گفت:

واضح است وقتی پنجره نقل و انتقالات باز می شود، شایعات زیادی می شنوید ولی باید توجه کرد این صحبت ها شایعه هستند و سال گذشته نیز همین مسائل پیش آمد ولی همه بازیکنان ماندند و امسال نیز امیدوارم همین اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستین بازیکن بسیار خوبی است و او را از زمانی که او 16 ساله بود و در همان سن و سال برای آژاکس بازی می کرد، می شناسم. امیدوارم فصل بعد نیز در تاتنهام بماند. کریستین بازیکنی واقعا استثنایی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!

بعد از ترک ایران توسط ماشاریپوف شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن در استقلال مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روز‌های گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز ۶ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روز‌های اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند.

این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم