Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@16:43:15 GMT

آغاز حذف قبض کاغذی برق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۵۲۲۴

آغاز حذف قبض کاغذی برق در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، حاجی رضا تیموری در این باره اظهار داشت: این طرح با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه‌ها با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آینده‌ای نزدیک اجرا و به تدریج قبوض کاغذی برق مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، افزود: مشترکان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شرکت در اینترنت، استفاده از اپلیکیشن خدمات غیرحضوری، مراجعه حضوری به مناطق برق تحت پوشش شرکت و استفاده از سامانه پیامکی به شماره ۵۰۰۰۴۰۱۲۱ اقدام به حذف قبض کاغذی برق خود کنند.

وی ادامه داد: همچنین ۳۵۰ مأمور آموزش دیده نیز که برای قرائت کنتورهای مشترکان به درب منازل آنها مراجعه می‌کنند، با گردآوری اطلاعات مشترکان، شرکت را در زمینه اجرای این طرح یاری می‌دهند.

تیموری، تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران را بالغ بر دو میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک اعلام کرد که از این تعداد تاکنون اطلاعات نزدیک به یک میلیون مشترک گردآوری شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قبض کاغذی برق دولت الکترونیک قبوض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان قسمتی از مشترکان آستارایی شامل عباس آباد، خیابان از ابتدای مدرسه علی سرباز، کوچه‌های دهقان چهارم و فرعی‌های منشعب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • قطع گاز در رشت