Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیأت رئیسه در نشست امروز خود اسدالله عباسی عضو ناظر هیات رئیسه را به عنوان سخنگو برای اجلاسیه چهارم انتخاب کردند.

در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیأت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد.

براساس این قرعه‌کشی اکبر رنجبرزاده به جای محمدعلی وکیلی کار اداره در خصوص اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد و محمدعلی وکیلی به جای علی‌اصغر یوسف‌نژاد مشغول قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد و رحیمی نیز به جای اکبر رنجبرزاده مسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیأت رئیسه باقی ماند.

جایگاه سیدامیرحسین قاضی‌زاده نیز جایگاهی است که در مورد آن قرعه‌کشی نمی‌شود و دراختیار رئیس مجلس است و رئیس مجلس مسئول این صندلی را انتخاب می‌کند و با توجه به اینکه این صندلی مربوط به دستورات جلسات صحن است، ثابت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرعه کشی تذکرات کتبی سخنگو هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد

امتداد - محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های "ایرانیان پوشش" شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، سید محمد کریمی؛ رییس کل اسبق بیمه مرکزی و دبیر کل سابق سندیکای بیمه‌گران به عنوان رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های ایرانیان پوشش انتخاب شد.

ایرانیان پوشش در  سیزده اذر سال ۱۳۹۱ با شعار ایستگاه نوآوری صنعت بیمه منهای فروش تاسیس شد که تاکنون اقدام به راه اندازی دوازده شرکت زیر مجموعه کرده است.

شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش، شرکت فناوری سناپ، امداد خودرو، مرکز آمبولانس خصوصی، موسسه آموزشی اندیشکده بیمه، موسسه حقوقی بیمه گران دادگر بیمه، موسسه افسران تحقیق همیار بیمه، اتاق داوری دادرس بیمه، موسسه اکچوئری آزاد وداده کاوی کنکاش بیمه ، موسسه پیشخوان امین پوشش، خدمات رفاهی آژانس بیمه و تضمین خودرو برخی از مجموعه‌های فعال در این هلدینگ به شمار می روند.

همچنین ابراهیم ایران نژاد کماکان به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات برای دو سال دیگر انتخاب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر کجا برویم؟/ اعلام برنامه‌های هیات‌های مذهبی بندرعباس در لیالی قدر
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • هیات تجاری پاکستان وارد کابل شد