Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@19:10:27 GMT

استقلال بودجه فصل بعد را بست

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۵۶۸۴

استقلال بودجه فصل بعد را بست

به گزارش وانانیوز،   طبق تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال فصل آینده ۹۰ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. اگر رقم کاهش پیدا کرد که چه بهتر، اما به هیچ عنوان نباید بیشتر از این هزینه کنند. هیئت مدیره و فتحی بعد از جمع‌بندی روی رقم، در حال برنامه‌ریزی هستند تا بودجه را تقسیم‌بندی کنند. باشگاه استقلال بخشی از این مبلغ را باید به عنوان دستمزد به اعضای کادر فنی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دیگری از هزینه‌ها صرف هزینه‌های ایاب و ذهاب، سفرها، هتل‌ها و... می‌شود. بخش عمده پول هم صرف قرارداد بازیکنان خواهد شد. قاعدتاً آن‌ها باید یک سقفی برای بازیکنان تعیین کنند. وقتی در این باره از یکی از اعضای هیئت مدیره سؤال می‌کنیم جواب می‌دهد: «ما نمی‌توانیم سقف تعیین کنیم، ولی طبیعتاً هر بازیکنی با توجه به کیفیتش رقم بالاتری دریافت خواهد کرد. این چیزی است که آقای فتحی و خطیر باید درباره آن تصمیم بگیرند، چون هیئت مدیره حق دخالت در مسائل اجرایی باشگاه را ندارد.»
استقلال سال گذشته از اسپانسر خود رقمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرد. باشگاه با توجه به تعیین بودجه ۹۰ میلیارد تومانی، در تلاش است تا تکلیف اسپانسر خود را مشخص کند. استقلال احتمالاً رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیارد را از طریق اسپانسر به دست می‌آورد. آن‌ها درآمدی هم از لیگ برتر، تبلیغات محیطی و همین‌طور لیگ قهرمانان خواهند داشت. مشکل اینجاست که استقلال بدهی زیادی بابت فصل تمام شده لیگ برتر به بازیکنان دارد. اکثر بازیکنان بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند. وینفرد شفر سه ماه حقوق خود را نگرفته است. ایسما، پاتوسی و منشا هم بازیکنانی هستند که هنوز تسویه نکرده‌اند و باشگاه باید رقمی به هر کدام از آن‌ها بدهد که رقم بالایی است. از سویی استقلال الان مشکل نقدینگی دارد. یعنی برای تمدید قرارداد‌ها یا امضای قرارداد کادر فنی پول نقد ندارد. به همین خاطر هیئت مدیره به شدت پیگیر مطالبات استقلال از اسپانسر است و امیدوار است بتواند رقم قابل توجهی از آن‌ها دریافت کند. باشگاه برای فصل جدید به بازیکنان پیشنهاد 1.8 تا ۲ میلیارد تومانی داده است، ولی نکته اینجاست که بازیکنان هم با این رقم موافقت نکرده و درخواست رقم‌های بالاتر کرده‌اند. قرارداد ایسما و منشا در استقلال توقعات بازیکنان را به شدت بالاتر برده است. از آنجا که باشگاه بالای سه میلیارد به هر یک از آن‌ها در نیم‌فصل دوم داده، بازیکنان هم رقم‌های درخواستی را دو برابر کرده‌اند.

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال بودجه استقلال هیئت مدیره استقلال فتحی نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بار‌ها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آن‌ها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قرارداد‌های لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییر‌های هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر