Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:54:56 GMT

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۵۷۴۷

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: ۷۵۰ غرفه به شرکت‎کنندگان واگذار شده است. همچنین در حاشیه نمایشگاه، کارگاه یک روزه با موضوع «مدیریت پساب در فضای سبز با رویکرد احداث تصفیه خانه‌های محلی» نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال نمایشگاه بین‎‌المللی گل و گیاه در دو فضای سرپوشیده با ۲۰ هزار مترمربع مساحت و فضای روباز با ۲۰ هزار مترمربع مساحت، جهت رفاه حال بازدیدکنندگان مهیا شده است.
وی با بیان اینکه از میان ۳۵۰ شرکت کننده، ۲۹۵ شرکت داخلی و سایر شرکت کنندگان، ۱۱ مورد نمایندگانی از کشور‌های چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و هلند هستند، تصریح کرد: فروش گل و گیاه، نهاده‌‏های کشاورزی، سالن گل‏های شاخه بریده، سالن‏های نمایشی شامل طراحی‌‏های فضای سبز و فضاسازی نیز انجام شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد به سایر برنامه‌‎های فرهنگی- اجتماعی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه هم اشاره کرد و گفت: برنامه‎های فرهنگی مفرح، برنامه‎های آموزش شهروندان، آتش بازی و ... نیز اجرا خواهد شد. علاوه بر این، جهت رفاه خانواده‎ها، محیط بازی مخصوص کودکان هم تعبیه شده است.   انتهای پیام//ف.ح   حضور نمایندگان خارجی در نمایشگاه گل و گیاه مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند.

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نصر تهران اعلام کرده است: «پیش‌ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.»

همچنین انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی نمایند.

همچنین می‌توانند در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال می‌شود.

منبع:دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید