Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:20:20 GMT

لرستان|جسد سرباز غرق‌شده در رودخانه کشکان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۵۸۶۷

لرستان|جسد سرباز غرق‌شده در رودخانه کشکان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جسد سرباز غرق‌شده در رودخانه کشکان پس از ۲ روز جستجو پیدا شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ لرستان نظرات - اخبار لرستان -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد از پیدا شدن جسد سرباز خوزستانی در رودخانه کشکان خبر داد و اظهار داشت: بعد از دو  روز جستجوی مداوم امروز جسد سرباز خوزستانی که در رودخانه کشکان غرق‌شده بود پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرق شدن 455 نفر در سه استان شمالی کشور در سال 97یاسوج| غواصان نیروی دریایی سپاه در «بشار»؛ جست‌‌وجو برای جسد جوان غرق شده ادامه داردافزایش آمار غرق‌شدگی در لرستان؛ 11 نفر در یک ماه اخیر غرق شدند

‌‌‌‌‌‌‌وی افزود: دو روز گذشته یک جوان خوزستانی به نام محمد شریف گورتاگونی هنگام آب‌تنی در رودخانه کشکان غرق‌شده که از بدو اطلاع از حادثه نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر لرستان و نیروهای مردمی اقدام به جستجوی جسد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر، نیروهای آتش‌نشانی و سایر نیروهای مردمی پیکر این جوان غرق‌شده در روستای مورانی از آب بیرون کشیده شد؛ این جوان اهل خوزستان و سرباز نیروی انتظامی استان لرستان بود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر؛ روزهای هفته هلال احمر که از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه است، نامگذاری شد.

بر این اساس روز ١٨ اردیبهشت ماه بواسطه قدردانی از تلاشگران عرصه امدادرسانی تحت عنوان «امداد و نجات؛ نماد فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت مردمی» تعیین شد.

روز ١٩ اردیبهشت ماه به نام جوانان هلال‌احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید نامگذاری شد.

روز ٢٠ اردیبهشت ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طلایه‌داران فرهنگ خدمت بی‌منت» مشخص شد.

همچنین روز ٢١ اردیبهشت ماه به نام بانوان جمعیت؛ طلایه‌داران امید و تلاش، روز ٢٢ اردیبهشت ماه تحت عنوان خدمات داوطلبانه؛ محور مشارکت مردمی، روز ۲۳ اردیبهشت ماه به نام آموزش، پیشگیری و جامعه تاب‌آور و روز ٢٤ اردیبهشت ماه به نام دیپلماسی بشردوستانه، همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها، نامگذاری شد.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

کد خبر 6086180

دیگر خبرها

  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد