Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@23:08:35 GMT

صدور حکم اعدام برای سه افسر اطلاعاتی الجزائر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۲۶۵

ساعت24 - دادگاه نظامی الجزائر برای سه افسر ارشد سابق دستگاه اطلاعات خارجی به اتهام جاسوسی برای بیگانگان، حکم اعدام صادر کرد.

 دادگاه نظامی الجزائر سه افسر ارشد دستگاه اطلاعاتی این کشور را به توطئه علیه کشور، افشای اسرار دولت و جاسوسی برای طرف‌های بیگانه، متهم و آن‌ها را به اعدام محکوم کرد.

به نوشت روزنامه «النهار» الجزائر، «د.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م» مشاور سابق رئیس دستگاه اطلاعات خارجی به افشای اسرار دولت متهم است و «ح.ع» رئیس اداره شنود و اطلاعات نیز به افشای اطلاعات و جاسوسی برای نهادهای بیگانه و «م.ب» معاون سابق رئیس دستگاه اطلاعات خارجی نیز به توطئه عیله کشور، افشای اسرار دولت و جاسوسی برای نهادهای بیگانه متهم هستند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد

سعید ملااسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ارزش مجوزهای صادره در استان مرکزی را ۵۴ میلیون و ۷۸۲ هزار دلار عنوان کرد و گفت: صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی در این استان امسال رشد چشمگیری داشته‌است.

وی ادامه داد: با حمایت‌های استان و پیگیری‌های انجام شده ۳۴ میلیون و ۴۳۵ هزار دلار سرمایه خارجی امسال وارد استان مرکزی شده و در بخش‌های مختلف اقتصادی به کار گرفته شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با اشاره به صدور هفت مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی بیان کرد: متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در کشور ابتدا درخواست سرمایه گذاری خود را اعلام و پس از بررسی در هیأت سرمایه گذاری، مجوز سرمایه گذاری خارجی مربوطه صادر و به عنوان سرمایه جلب شده محسوب می‌شود.

ملااسماعیلی اظهار کرد: سرمایه گذاران بر اساس این مجوز، شش ماه مهلت دارند بخشی از میزان سرمایه گذاری که اعلام کرده‌اند را وارد کشور کرده و پس از ثبت در دفاتر سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به عنوان سرمایه جذب شده لحاظ می‌شود.

کد خبر 6064052

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد