Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@00:16:54 GMT

جلسه هماهنگی هفته بدون دخانیات برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۵۸۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ راشد جزایری، اظهار کرد: روز جهانی بدون دخانیات ( ۳۱ ماه می ) با شعار « اجازه ندهيد دخانيات نفس شما را بگيرد » و همچنين هفته ملي بدون دخانيات ( از ۲۵ خرداد لغايت ۳۱ خرداد ) با شعار « اماکن عمومي بدون دخانيات ، حق شهروندي » در راستاي آموزش و اطلاع رساني گرامي داشته مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، بر اساس روز شمار هفته ملی بدون دخانیات ، شنبه مورخ ۲۵ خردادماه ۹۸ با عنوان: "نمایندگان مجلس، حامی، قوانين کنترل دخانيات" و يکشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۹۸ با عنوان: "مطالبه گري مردم براي جامعه عاري از دخانيات" معرفي شده است.
به گفته وی، عنوان روز دوشنبه مورخ ۲۷ خرداد ۹۸ ماه نیز "ورزش و تفریحات سالم برای دوری از دخانيات" و سه شنبه ۲۸ خردادماه ۹۸: "ريه سالم با دوري از دخانيات" و چهارشنبه مورخ ۲۹ خردادماه ۹۸ : "نقش رسانه در ترويج فرهنگ کنترل دخانيات" مي باشد.
جزایری، "ساماندهی عرضه مواد دخانی ضامن اجرای قوانين" و "آموزه هاي ديني در برابر دخانيات" را به ترتيب عناوين روزهاي پنجشنبه مورخ ۳۰ و جمعه مورخ ۳۱ خردادماه ۹۸ عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد