Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی پتروشیمی تبریز از ١٨ خرداد ماه ١٣٩٨ مطابق برنامه ریزی از قبل صورت گرفته شده شروع و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت که براساس ساختار سازمانی تعمیرات اساسی حدود ٣٥ نفر در عملیات مذکور درگیر هستند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی پتروشیمی تبریز از 18 خرداد ماه 1398 مطابق برنامه ریزی از قبل صورت گرفته شده شروع و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت که براساس ساختار سازمانی تعمیرات اساسی حدود 3500 نفر در عملیات مذکور درگیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات اساسی پتروشیمی تبریز هر 5 سال یکبار انجام می‌گیرد که آخرین تعمیرات در سال 1393 انجام گرفته بود. هدف، تعمیر و تعویض قطعات معیوب و بروزرسانی سیستم‌های کنترلی به منظور افزایش راندمان تولید و ارتقاء کیفی محصولات است.

در طول تعمیرات اساسی واحدهای تولیدی براساس برنامه ریزی انجام پذیرفته و با رعایت اصول و الزامات ایمنی و زیست محیطی از سرویس خارج شده و کلیه تجهیزات مربوطه تحت بررسی، کنترل و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض قرار می‌گیرد.

نحوه ورود و خروج و مراجعه به مکان‌های مختلف سایت در طول دوره تعمیرات اساسی مشابه شرایط نرمال نبوده و از مقررات خاص صنعت نفت تبعیت می‌شود. کلیه مناطق سایت زون بندی شده و اجازه تردد به نفرات غیر عملیاتی داده نمی‌شود.

پتروشیمی قابل تحریم نیستمعاون زنگنه: تحریم جدید آمریکا هیچ تأثیری در تولید و فروش پتروشیمی ایران نداردغیرقابل اجراترین تصمیم آمریکا/ آیا تحریم جدید برای پتروشیمی ایران دردسرزا است؟ماجرای دود سفید پتروشیمی تبریز چیست؟ + فیلم

بر اساس این گزارش، تعمیرات اساسی فاز اول در پتروشیمی تبریز در واحدهای الفین، خط A، مخازن، پلی اتیلن و بسته بندی پلی اتیلن در حال انجام است.

درفشی، مدیرعامل تازه ابقا شده پتروشیمی تبریز در بازدید از وضعیت تعمیرات، ضمن از اورهال واحدهای مختلف، از نفرات درگیر در تعمیرات خواستار رعایت اصول ایمنی و حفظ سلامتی نیروی ارزشمند انسانی، کیفیت انجام کار و اتمام اصولی کار در کمترین زمان ممکن شد

درفشی خاطرنشان کرد: هدف از انجام این تعمیرات افزایش راندمان تولید و ارتقاء کیفی محصولات است.

به گزارش تسنیم،  این عملیات در دو شیفت کاری روزکار و شبکار 12 ساعته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین پرواز حج تمتع امسال روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود، افزود: عملیات رفت زائران خانه خدا تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های هوایی کشور برای اعزام زائران خانه خدا است و عملیات اعزام زائران طبق برنامه اعلام شده، انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات، چهار هزار و ۱۰۰ نفر از استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری، ادامه داد: نخستین پرواز حج عمره سال جاری روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 6085117

دیگر خبرها

  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود