Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:29:07 GMT

۵ عضو یک خانواده در استخری در خاتم غرق شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۰۶۷

۵ عضو یک خانواده در استخری در خاتم غرق شدند

احمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای اورژانس امروز در پی تماس تلفنی به محله چاه داف در منطقه چاهک هرات برای نجات جان پنج نفر از اعضای یک خانواده اعزام شدند اما متاسفانه به‌رغم اعزام سریع و تلاش نیروهای اورژانس، تمام افراد این خانواده فوت شدند.

وی در مورد جزئیات حادثه عنوان کرد: یک دختر سه ساله و پسر پنج ساله خانواده در هنگام بازی داخل استخر ذخیره آب افتادند که پدبزرگ و پدر و مادر کودکان برای نجات جان آنها وارد استخر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان خاطرنشان کرد: عدم آشنایی این افراد با شنا و عمق زیاد استخر سبب شد هر پنج نفر در استخر غرق شوند.

وی با اشاره به تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان آنها عنوان کرد: دو کودک در محل حادثه و سه نفر دیگر در بیمارستان فوت شدند.

 

کد خبر 4638447

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان خاتم احمد دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استخر ژئوممبران دانشگاه در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب سرریز از آب شد.


با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی، و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌های سطحی، استخر ژئوممبران در محل پردیس شوکت آباد با هزینه‌ی حدود ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.


در پی بارش‌های بهاری، این استخر آبگیری و سرریز شد که آب سرریز شده در باغ آموزشی اناری دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت.


با جمع‌آوری یک میلیون و دویست هزار لیتر (۱۲۰۰ مترمکعب) آب باران در این استخر در حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آبیاری فضای سبز دانشگاه صرفه جویی شده است.


آب جمع آوری شده در طول تابستان برای استفاده فضای سبز دانشگاه مورد استفاد قرار خواهد گرفت که موجب استفاده بهینه از آب‌های سطحی در فضای سبز دانشگاه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • معرفی 3 پارک آبی کوش آداسی و نحوه دسترسی به آنها
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان