Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ نفر امروز بر اثر بی‌احتیاطی در چاه‌های کشاورزی شهرستان خاتم غرق شدند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، امروز طی یک حادثه تلخ در شهرستان 5 نفر به علت بی‌احتیاطی، عدم آشنایی به شنا و همچنین ایمنی نبودن چاه‌های کشاورزی جان خود را از دست دادند.

دکتر احمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از یزد، با تائید خبر غرق شدن 5 نفر در چاه کشاورزی شهرستان خاتم اظهار داشت: یک دختر سه ساله و یک پسر پنج ساله عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دو کودک سه ساله و پنج ساله هنگام در چاه‌های کشاورزی شهرستان خاتم در حال بازی بودند که متاسفانه غرق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس 115 یزد افزود: پس از غرق شدن این دو کودک، پدر بزرگشان هم به کمک آنها می‌رود که به علت عدم آشنایی با شنا غرق می‌شود.

لرستان|جسد سرباز غرق‌شده در رودخانه کشکان پیدا شدغرق شدن 455 نفر در سه استان شمالی کشور در سال 97افزایش آمار غرق‌شدگی در لرستان؛ 11 نفر در یک ماه اخیر غرق شدند

وی خاطرنشان کرد: پس از غرق شدن این سه نفر، پدر و مادر دو کودک هم به داخل آب می‌روند تا جان آنها را نجات دهند که متاسفانه آنها نیز غرق می‌شوند.

دهقان اضافه کرد: پس از اینکه به همکارانمان در شهرستان خاتم اطلاع دادند، آنها 10 دقیقه بعد سر صحنه حضور داشتند که عملیات نجات را انجام می‌دهند ولی به علت گذشت زمان همگی فوت می‌کنند.

رئیس سازمان اورژانس 115 یزد در ادامه با اشاره به بارش‌های بسیار خوبی که در استان صورت پذیرفت گفت: با توجه به ترسالی امسال، توصیه می‌شود با توجه به غیر ایمن بودن چاه‌های کشاورزی نسبت به مراقبت از خود و فرزندانشان دقت لازم را داشته باشند زیرا احتمال بروز این حوادث در سال جاری پیش بینی می‌شود.

وی به ایمنی نبودن چاه کشاورزی اشاره کرد و افزود: مسائل ایمنی در چاه‌های کشاورزی به خوبی رعایت نشده است که امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات آن اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد

ایسنا/بوشهر رئیس هلال‌احمر شهرستان دشتستان از پیدا شدن جسد مرد ۵۷ ساله مفقود شده‌ پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر شهرستان دشتستان حمید کشفی بیان کرد: پس از اعلام خبری در ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ مبنی بر مفقود شدن فردی ۵۷ ساله در شهر دالکی، کلیه عوامل امدادی، نظامی، انتظامی و مردمی جهت یافتن مرد میانسال در اطراف شهر و کوه‌های دالکی به جستجو پرداختند و در هفته اول هیچگونه نشانه‌ای از حضور این فرد در منطقه یافت نشد.

رئیس هلال‌احمر شهرستان دشتستان افزود: پس از ۳۰ روز جستجو در ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، جسد مرد ۵۷ ساله توسط نیروهای مردمی در ارتفاعات کوه های دالکی پیدا شد و توسط نجاتگران هلال‌احمر از ارتفاعات به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله‌ در ارتفاعات دینارکوه
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه