Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:20:25 GMT

هازارد: امثال من را نمی توان با «مسی » مقایسه کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۲۰۷

هازارد: امثال من را نمی توان با «مسی » مقایسه کرد

هازارد در جریان نشست خبری پیش از بازی تیم ملی بلژیک مقابل اسکاتلند در انتخابی یورو ۲۰۲۰، در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند خود را با مسی مقایسه کند یا خیر، اظهار داشت: نه، غیرممکن است؛ درست است که شباهت هایی داریم و هر ۲ کوچک و سریع هستیم اما او در تمام بازی ها گل می زند اما من نه؛ ما نمی توانیم با دست نیافتنی ها مقایسه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد بلژیکی در ادامه با تعریف کردن خاطره جدال چلسی و بارسلونا در یک هشتم لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸، گفت: هر سه پسرم بازی را تماشا می کردند؛ پسر بزرگم هوادار دو آتشه مسی است؛ در یک صحنه توپ را لو دادم و بعد از بازی یکی از اعضای خانواده به من گفت که پسر بزرگم در آن صحنه گفته «پدرم فکر می کند بازیکن بارسا است.»

این نخستین باری نیست که هافبک ۲۸ ساله تیم ملی بلژیک لب به تحسین مسی باز می کند؛ در واقع او ژانویه سال جاری نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اچ ال ان بلژیک از مقایسه مسی با «کریستیانو رونالدو» خودداری کرده و گفته بود: تاریخ فوتبال تنها یک بازیکن بزرگ دارد و آن هم لئو مسی است.

ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی رئال مادرید هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل خطر سقوط به صورت جدی این تیم را تهدید می‌کند. آنها این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس قرار گیرند.

صادق بارانی هافبک باتجربه نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش گفت: یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما هیچ چیز غیرممکنی وجود نخواهد داشت. ما مقابل سپاهان نیز از شانس کمی برخوردار بودیم اما خوشبختانه به بهترین شکل توانستیم از این بازی با سه امتیاز خارج شویم. پرسپولیس حریفی قابل احترام است و در کورس مدعیان قهرمانی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: برای ما فرصت کمی باقی مانده است. نباید فرصت ها را به سادگی از دست بدهیم و حسرت بخوریم. واقعا حق هواداران نفت آبادان این نیست و ما نیز باید با بالاترین حد توان برای پایان دادن به این شرایط بجنگیم. برای نفت آبادان، برای این هواداران و برای خودمان باید با بالاترین انگیزه و توان بجنگیم و حریف آسان برای پرسپولیس  و دیگر رقبای باقیمانده تا پایان فصل نخواهیم بود.

بارانی درباره تاثیر این تیم برای جنگ قهرمانی نیز گفت: برای ما اتفاقات دیگر هیچ اهمیتی ندارد. پیراهن نفت را بر تن داریم و شرایط به شکلی است که باید برای خودمان و این تیم بجنگیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم شرایط به بهترین شکل در این بازی رقم بخورد و مطمئن باشید با تمام وجود تنها برای موفقیت این تیم و هوادارانش در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است