Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد پول مطالبات برانکو ایوانکوویچ فراهم شده است. این باشگاه از برانکو خواسته است یا شماره حسابی بدهد که شامل تحریم های بانکی نشود و یا به صورت نقد در ایران مبلغ ۶۰۰ هزار یورو را تحویل بگیرد.

این اقدام باشگاه پرسپولیس به شکل گسترده ای در رسانه های آلمانی بازتاب داشته و این رسانه ها با طعنه از این موضوع یاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر خبرگزاری DPA آلمان، وب سایت اشپیگل هم انعکاس این خبر را در دستور کار خود قرار داده است.

این وب سایت با تیتر «۶۰۰ هزار یورو در چمدان؛ پرسپولیس راهکار غیر متعارفی پیشنهاد کرد» نوشت: «پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران می خواهد باقی مانده طلب برانکو ایوانکوویچ سرمربی خود را که ۶۰۰ هزار یورو است به صورت نقد پرداخت کند. این اقدام به خاطر تحریم ها است و انتقال بانکی پول میسر نیست. برانکو ایوانکوویچ باید به تهران برگردد و یک چمدان پر از پول بگیرد. باشگاه می خواهد هم مربی خود را حفظ و هم از شکایتش به فیفا جلوگیری کند.»

اشپیگل در ادامه آورده است: «ایران به خاطر تحریم ها قادر به انجام عملیات بانکی بین المللی نیست و برای همین امکان پرداخت پول مربیان خارجی وجود ندارد. به همین خاطر است که کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران و وینفرد شفر به فیفا شکایت کرده اند. هر دو مربی هنوز از ایران طلبکار هستند. با این حساب اینکه فدراسیون فوتبال ایران چطور می خواهد قرارداد میلیونی مارک ویلموتس سرمربی جدید ایران را پرداخت کند جای سئوال دارد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!