Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله اسماعیلیان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: غزل سلطانی تکواندوکار خوش آتیه استان سمنان در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم برای تیم ملی تکواندو نوجوانان در رقابت‌های آسیایی به میدان می‌رود.

وی بیان کرد: رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان دختر روز دوشنبه بیستم خرداد با حضور ۱۷ هوگوپوش در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلیان ادامه داد: ۹ نماینده تکواندو ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ امان در کشور اردن با پایان این رقابت‌ها مشخص و معرفی شدند.

دبیر هیأت تکواندو استان سمنان تصریح کرد: هدایت این تیم را ندا زارع به عنوان سرمربی و معصومه محمدیان و لیلا خزایی به عنوان مربیان برعهده دارند.

دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ۳۱ تیرماه به مدت ۲ روز در "امان" اردن برگزار می‌شود.

۷۴۰۸/‏۹۸۹۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی تکواندوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

کد خبر 6085805

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا