Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جماران؛ "حیدر العبادی" نخست وزیر سابق عراق، بر مخالفت خود با هر گونه اقدام و تحریم های ضد ایرانی تاکید کرد.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز سه شنبه با "حیدر العبادی" نخست وزیر سابق و رئیس فراکسیون پارلمانی النصر عراق دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دفتر العبادی، دو طرف در این دیدار در خصوص روابط دو جانبه تهران و بغداد، راهکارهای تقویت آن و همچنین اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر عراق در این دیدار بر مخالفت با هر گونه اقدامات و تحریم های ضد ملت ایران تاکید کرد.

در این دیدار همچنین موضوعات مختلف دیگری از جمله اوضاع سیاسی در عراق و ضرورت محافظت از دستاوردهای عراق در زمینه های مبارزه با تروریسم و پیروزی بر داعش تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال عراق حیدر العبادی ایرج مسجدی تحریم ایران تحریم های ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی

ملی‌پوش نوجوان تنیس روی میز کشورمان همچنان در رده بندی جهانی عنوان نخست را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی‌پوش نابغه‌ پینگ‌پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال قرار گرفت.

در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

کد خبر 739365

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • اقدامات تحریم کنندگان و اجراکنندگان آنها مثل هواپیماربایان است!
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • رنکِ نخست تنیس روی میز دنیا همچنان در اختیار نوجوان ایرانی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • تاکید بر تداوم دیدار‌ها برای لغو تحریم‌ها