Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم امرالله سرمربی تیم ملی بانوان وزنه برداری ایران در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تشکیل اردوی جدید بانوان ملی پوش اظهار کرد: اردوی ما از روز دوشنبه آغاز شده است و تا ۲۰ تیر سال جاری ادامه خواهد داشت. دوباره بهترین‌های وزنه برداری بانوان ایران را دعوت کرده ایم، اما احتمال دارد که از این نفرات بهتر هم در کشور وجود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اردو مسابقات کشوری که در اصفهان برگزار خواهد شد. در مقطع جوانان و بزرگسالان در این بازی‌ها شرکت خواهند کرد و در آن جا اگر کسی آمد و رکورد خوبی را نیز به ثبت رساند برای مسابقات تایلند به تیم ملی بانوان دعوت خواهد شد و آن وقت بهترین‌ها را برای حضور در تایلند انتخاب خواهیم کرد.

لیگ حرفه‌ای بانوان نداریم

او درباره اینکه بانوان تیم ملی وزنه برداری ایران به جز حضور در اردو‌ها جای دیگری نیز به وزنه برداری حرفه‌ای مشغول هستند یا خیر، تصریح کرد: در ایران هنوز لیگ حرفه‌ای برای بانوان وزنه برداری نداریم، اما در مسابقات کشوری همیشه بازی‌هایی برگزار می‌شود.

زود است از المپیک حرف بزنیم

او درباره شانس مدال آوری بانوان ایران در بازی‌های قهرمانی جهان و حتی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تصریح کرد: هنوز برای کسب سهمیه المپیک وقت داریم و هر دوره که جلوتر می‌رویم بهتر می‌شویم. باید توجه داشت که به تازگی وزنه برداریِ بانوان را در ایران آغاز کرده ایم.

در خارج از کشور با وزنه برداری بانوان آشنا شدم

او در خصوص سابقه وزنه برداری در ایران خاطر نشان کرد: تا ۲ سال پیش اصلا چیزی به نام وزنه برداری بانوان وجود نداشت و من با وزنه برداری بانوان در خارج از کشور آشنا شدم. در ایران کسی در این عرصه کار نمی‌کرد. اما صحبت از تشکیل تیم ملی بانوان در ایران شد و وزنه برداری در دوران مرادی شکل گرفت و رفته رفته فعالیت‌ها در این زمینه آغاز شد.

او در پایان اضافه کرد: از فدراسیون باید تشکر کرد، مخصوصا از خسروی سرپرست فعلی فدراسیون باید تشکر کنم که برای ما این اردویی که شدیدا نیز به آن احتیاج داشتیم را تدارک دید، چرا که برای شرکت در مسابقات جهانی نیازمند بودیم که یک اردوی خوب را برگزار کنیم و این شرایط را خسروی برای ما فراهم کرد.  

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: وزارت ورزش میخواهد مرا برکنار کند؟ حاضرم

ملی پوش ۱۶ ساله ایرانی بهترین وزنه بردار جوان جهان شد

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران قهرمان جهان شد

انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم ملی بانوان وزنه‌برداری درباره تشکیل اردوی جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان