Web Analytics Made Easy - Statcounter

چک پیش پرداخت ایرانسل به باشگاه استقلال فردا نقد می شود.

طرفداری- با اعلام شرکت ایرانسل، اسپانسر باشگاه استقلال، فردا پیش پرداخت لازم جهت رفع مشکلات مالی آبی پوشان به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

به گزارش طرفداری، این رقم، 10میلیارد تومان است که بخش عمده ای از آن جهت رفع بدهی های تیم هزینه خواهد شد و بخش دیگر به عنوان پیش پرداخت به بازیکنان جدید تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه واگذاری این باشگاه به ارگانی غیر از وزارت ورزش هستند تا مشکل مالکیت مشترک سرخابی ها حل شده و مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند، ظهر امروز خبری در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها منجر به نگرانی‌های جدیدی در این خصوص شد.

داستان از این قرار است که نام استقلال یک بار دیگر در سایت فیفا درج شده است. سامانه‌ای که هر دوشنبه‌ها به روز رسانی شده و نام تیم‌هایی که پنجره نقل و انتقالاتی آنها در سرتاسر دنیا بسته شده، ثبت می‌شود. آبی‌ها که چند ماهی را درگیر بدهی خود به دستیاران ریکاردو ساپینتو بودند، حالا یک مرتبه دیگر با مشکل مشابهی مواجه شده‌اند، آن هم در شرایطی که زمان زیادی تا ضرب الاجل تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت بدهی های باشگاه ها باقی نمانده است.

در این سامانه آمده است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال برای سه دوره بسته شده است. موضوعی که البته قابل حدس بود و چندان باعث نگرانی آبی‌ها نخواهد شد چرا که باشگاه استقلال مدت‌هاست درگیر پرونده مربوط به سانتاکلارا پرتغال بوده و برای پرداخت طلب خود به این باشگاه، رایزنی‌های لازم را با فیفا و فدراسیون فوتبال ایران انجام داده است.

در جریان انتقال محمد محبی به استقلال و از آنجایی که مدیران وقت آبی‌ها نتوانستند طلب خود به سانتاکلارا را در به موقع پرداخت کنند، آبی‌ها با شکایت این باشگاه پرتغالی مواجه شدند که در نهایت نیز دادگاه عالی ورزش حکم به محکومیت ۵۰۰ هزار یورویی استقلال داد و این تیم نیز تا یازدهم فروردین برای پرداخت آن زمان دارد تا بتواند مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

مدیران استقلال و در صدر آنها علی خطیر، از ماه‌ها قبل در پی پرداخت طلب خود به باشگاه پرتغالی بودند و در این خصوص نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند. مدیرعامل آبی‌ها شخصاً راهی سوئیس شده بود تا بتواند فیفا را مجاب کند که 300 هزار یورو از محل مطالبات استقلال نزد فدراسیون جهانی فوتبال را به حساب باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

از سوی دیگر نیز استقلال و فدراسیون فوتبال به توافق رسیده اند که فیفا ۲۰۰ هزار یورو دیگر از مطالبات فدراسیون را برای تکمیل ۵۰۰ هزار یورو بدهی آبی‌ها به باشگاه پرتغالی پرداخت کند و در سمت مقابل نیز استقلال این مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را از مطالبات خود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران برگرداند.

این راهکاریست که علی خطیر و مدیران استقلال برای پرداخت بدهی سانتاکلارا از قبل اندیشیده بودند و گفته می‌شود کارهای مربوط به آن نیز در شرف پایان است تا بدین ترتیب استقلال نگرانی بابت بسته شدن پنجره خود نداشته باشد. در نهایت باید گفت که روال اداری و بانکی پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به حساب سانتاکلارا باقی مانده تا علاوه بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، این تیم بدهی قطعی خارجی نیز نداشته باشد تا بدین ترتیب آنها مشکلی در راه کسب مجوز حرفه‌ای نداشته و پس از دو سال غیبت، بتوانند در بالاترین سطح از رقابت‌های باشگاهی قاره شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان