Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدرضا رحیمی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مرگ زنجیره‎وار پنج نفر از اهالی خاتم به دنبال غرق شدن در استخر آب کشاورزی، اظهار کرد: متأسفانه این حادثه امروز در محل چاه کشاورزی داف در منطقه چاهک شهرستان خاتم برای مالکان این چاه در هنگام برداشت زردآلو اتفاق افتاده است.

وی افزود: در شروع حادثه، دو کودک در استخر در حال غروق شدن بودند که یک مرد از این خانواده به جای تماس با نیروهای امدادی برای کمک به آنها وارد استخر شده و به دلیل عدم آشنایی با فن شنا، او نیز غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی رحیمی، در ادامه نیز دو زن دیگر هم برای نجات آنها بدون درنظر گرفتن عمق ۵ متری استخر و آگاهی نداشتن با مهارت شنا وارد استخر می‌شوند که آن دو نیز غرق می‌شوند.

این مسئول رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را ناشی از عدم ایمنی استخرهای کشاورزی عنوان کرد و گفت: متأسفانه استخرهای پلیمری بدون داشتن حصار و ایمنی کافی و همچنین عدم برخورداری از محلی برای گرفتن دست و به صورت شیب به وفور در حال ایجاد شدن است و بعضاً منجر به بروز چنین حوادثی می‌شوند.

رحیمی در پایان نیز یادآور شد: در هنگام وقوع این قبیل حوادث در وهله اول ضمن حفظ خونسردی، تماس با نیروهای امدادی ضروری است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استخر کشاورزی چاه کشاورزی مرگ در استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سفیان رحیمی به الهلال (العین 1-0 الهلال)

سفیان رحیمی گل اول العین مقابل الهلال را به ثمر رساند.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • گل سفیان رحیمی به الهلال (العین 1-0 الهلال)
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته