Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@13:33:57 GMT

یوسف جاوید هنرمند اردبیلی دار فانی را ودع گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۰۵۷

یوسف جاوید هنرمند اردبیلی دار فانی را ودع گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف جاوید جوان فعال بیشتر عرصه‌های هنری، عصر امروز پس از مدت‌ها جدال با بیماری، تسلیم پروردگار جهان شد.

یوسف جاوید فرزند استاد عسگر جاوید فیلمساز و کارگردان اردبیلی است، در بسیاری از فیلم‌های شبکه سبلان اردبیل به ایفای نقش پرداخته و آثاری را نیز در قامت کارگردانی در اردبیل خلق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یوسف جاوید» متولد سال ۱۳۵۲ یکی از بازیگران موفق و معروف اردبیل است که ابتدا فعالیت هنری خود را در زمینه فیلمسازی و عکاسی با شرکت در جشنواره سینمای جوان زنجان در آبان ۱۳۶۶ شروع کرده است.

وی با ورود به گروه تئاتر پیام اردبیل در سال ۱۳۶۶ تئاتر را با عضویت در انجمن نمایش اردبیل شروع کرده و به صورت جدی ادامه داده است.

جاوید یکی از بازیگرهای بااستعداد تئاتر و تلویزیون اردبیل بود که او را در اردبیل بیشتر به عنوان بازیگر می‌شناختند در حالی که کار اصلی وی، طبق گفته خودش، طراحی صحنه بود و مقام‌هایی را هم در این بخش از تئاتر کسب کرد.

این بازیگر فقید اردبیلی همچنین در سال ۶۶ در رادیو جهاد، رادیو اردبیل و سیمای مرکز اردبیل فعالیت داشته و در زمینه‌های مختلف تئاتر از جمله بازیگری، کارگردانی و طراحی صحنه و لباس را نیز تجربه کرد.

یوسف جاوید در فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی، نویسندگی، کارگردانی، تصویربرداری، بازیگری، تدوین، طراحی صحنه و لباس مهارت‌های قابل توجهی داشت که امروز بعد از تحمل یک دوره بیماری در اردبیل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم تشییع جنازه وی ساعت ۱۷ (چهارشنبه ۲۲ خرداد) از مقابل مجتمع فرهنگی و هنری فدک به سمت آرامستان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد