Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - قهرمانان سابق و فعلی جهان با نتایجی متفاوت رقبای‌شان را شکست دادند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب پایانی از دور چهارم مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با پیروزی تیم‌های ایتالیا، آلمان و فرانسه به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی از گروه  دهم، ایتالیا در خانه به سختی 2 بر یک از سد بوسنی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا ژکو در دقیقه 33 میهمان را پیروز به رختکن برد، اما ایتالیا در نیمه دوم با گل‌های اینسینیه در دقیقه 49 و وراتی در دقیقه 86 نتیجه را عوض کرد و به سختی پیروز شد. در این گروه ارمنستان 3 بر 2  در زمین یونان به برتری رسید و فنلاند 2 بر صفر از سد لیختن اشتاین گذشت. ایتالیا با چهار پیروزی از چهار بازی صدرنشین مطلق گروه دهم است.

براساس این گزارش در گروه سوم، آلمان در شبی که یواخیم لو، سرمربی‌اش را به دلیل کسالت روی نیمکت نداشت، آتش‌بازی به راه انداخت و 8 بر صفر میهمانش، استونی را خرد کرد. رویس در دقایق 10 و 37، گنابری در دقایق 17 و 63، گورتزکا در دقیقه 20، گوندوگان در دقیقه 25 (از روی نقطه پنالتی)، ورنر در دقیقه 79 و سانه در دقیقه 88 برای قهرمان جام جهانی 2014 گل زدند. در همین گروه، ایرلند شمالی یک بر صفر بلاروس را برد. در جدول گروه سوم ایرلند شمالی و آلمان 12 امتیازی در صدر هستند.

سه‌شنبه همچنین در گروه هشتم، فرانسه به راحتی در زمین آندورا 4 بر صفر پیروز شد. امباپه در دقیقه 11، بن‌یدر در دقیقه 30، تووین در دقیقه 46 و زوما در دقیقه 60 برای مدافع عنوان قهرمانی جهان گل زدند. فرانسه و ترکیه با 9 امتیاز پیشتازهای این گروه هستند. در همین گروه، ایسلند در خانه‌اش مقابل ترکیه به برتری 2 بر یک رسید و آلبانی یک بر صفر از سد مولداوی گذشت.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه نهم، قزاقستان 4 بر صفر سن‌مارینو را برد، بلژیک با سه گل از سد اسکاتلند گذشت و روسیه یک بر صفر قبرس را برد. در جدول این گروه بلژیک 12 امتیازی مقتدرانه پیشتاز است.

 در گروه پنجم هم اسلواکی در زمین جمهوری آذربایجان به برتری 5 بر یک رسید و مجارستان یک بر صفر ولز را برد. در جدول این گروه اسلواکی 9 امتیازی صدرنشین است.

فوتبال جهان| پایان آماده‌سازی سن‌پترزبورگ برای میزبانی از یورو 2020

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال و شمس‌آذر + فیلم
  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته