Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امنيت در خليج فارس را مفهومی به هم پیوسته و تفکیک ناپذیر خواند و گفت: بدون آتش بس در جنگ اقتصادی نمی توان انتظار آرامش و امنیت در منطقه داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه ۹۸ در دیدار با «زین العابدین رشید» نماینده ویژه وزیر امور خارجه سنگاپور در امور خاورمیانه ضمن تشریح آخرین وضعیت برجام و عملکرد کشورمان در راستای حفظ این توافق اظهار داشت: تنها مساله منطقه خاورمیانه که از طریق مذاکره و دیپلماسی حل و منتج به توافق شد، مساله هسته ای ایران است که آمریکا به دلایل غیر منطقی و غیرقابل فهم از این توافق خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی در ادامه بیان کرد: آمریکا اکنون وارد یک جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده است و این ریشه افزایش تنش ها در منطقه است. تحریم های اقتصادی آمریکا در حقیقت امنیت کل منطقه را هدف قرار داده است، لذا بدون آتش بس در جنگ اقتصادی نمی توان انتظار آرامش و امنیت در منطقه داشت.

زین العابدین راشد نیز ضمن اشاره به فشار تحریم ها بر همه کشورها، بر حمایت کشورش از برجام تاکید و نسبت به کاهش تنش ها در منطقه اظهار امیدواری کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عراقچی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد