Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان با اشاره به پرونده آوارگان سوری گفت: «من خواهان بازگشت آوارگان سوری به کشورشان هستم و امیدواریم آوارگان سوری در سریعترین زمان ممکن به کشور خود بازگردند.»

وی افزود: «پرونده آوارگان سوری نه به یک فرقه و قشر خاص بلکه به همه فرقه‌ها و مذاهب لبنان مربوط می‌شود و همه ما باید برای ایجاد راه حل در این خصوص تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه طرف‌ها خواهان حل و فصل پرونده آوارگان هستند، ولی گفتمان‌های موجود در این خصوص باید حساب شده و دقیق باشند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه بحران پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از ملت‌های مسلمان لکه ننگ حمایت از صهیونیست‌ها را از کشورشان پاک کنند

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع شهرستان لنگرود در استان گیلان افزود: شهید املاکی که تولدش با روز عاشورای حسینی گره خورد، حسینی و عاشورایی رشد کرد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور جنگید و عاشورایی به شهادت رسید.

وی افزود: شهیدی که ولی امر مسلمین جهان او را قهرمان نامید. شهیدی که هرچند جسم مادی او مفقود شد ولی با پیوستن روح مطهرش به ملکوت اعلی نامش برای همیشه ماندگار و جاوید ماند آری شهادت، خلعت زیبایی است که خداوند بر تن اولیاء خود می‌پوشاند مقام شهادت مقام بالایی است و دستیابی به آن، بدون عبودیت ناممکن است، شهادت پایان زندگی نیست، آغاز حیات است. شهید ابتدا ظرف وجود خود را به طهارت و پاکی آراسته می‌کند و با جهش به مقام عبودیت به ملکوت اعلی عروج می‌کند. امام علی (ع) که اقیانوس فضایل در قله کمال انسانیت و عبودیت است هنگام شهادت، دستیابی به قله رستگاری را در شهادت می‌بیند.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا در دفاع مقدس پیروز شدیم (جنگی به مقیاس جنگ جهانی)، در عرصه‌های گوناگون پیشرفت کردیم، قدرتمند شدیم، نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا را ذلیل کردیم، ملت‌های جهان عظمت و عزت مردم ایران را برای خود الگو کردند و در مقابل جهان خواران مقاومت کردند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل ضعیف شدند و دوران افول و سیر شکست خود را طی می‌کنند. امروز دست برتر را داریم، مسیرمان این است و می‌گوییم تا شرک و کفر و ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و به فضل الهی قاطعانه به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: امروز تمام جبهه کفر، الحاد، ظلم، ستمگری و تجاوز در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده است مردم جهان، امروز ماهیت تمدن غربی را در جنگ علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین می‌بینند تمدنی با ماهیت کودک کشی، جنایت، خون ریزی، قساوت قلب، بی رحمی و وحشی‌تر از هر نوع توحشی، ماهیت تمدن غرب در جنگ با معنویت و ظلم و جنایت علیه مظلوم است و در مقابل آن، ماهیت تمدن اسلامی صیانت از معنویت، دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظلم است.

سردار شکارچی تاکید کرد: از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می‌کنند ولی به ملت‌ها امیدواریم از آنها می‌خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و ارباب او آمریکای جنایتکار را تحریم اقتصادی کنید. نگذارید منابع مسلمانان به نفع اسرائیل و علیه مردم مظلوم غزه بکارگیری و تبدیل به بمب و موشک شود و بر سر مردم مظلوم و بی پناه فرود آید و این لکه ننگ را از کشورتان پاک کنید تا تاریخ آینده طور دیگری شما را قضاوت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • بعضی از ملت‌های مسلمان لکه ننگ حمایت از صهیونیست‌ها را از کشورشان پاک کنند
  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!