Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:00:00 GMT

برخورد سر جوان به کف رودخانه منجر به مرگ وی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۲۷۹

برخورد سر جوان به کف رودخانه منجر به مرگ وی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مسلم تیرافکن، بخشدار ماژین گفت: روز گذشته برخورد سر یک جوان 26 ساله ماژینی با کف رودخانه پشت سد انحرافی منجر به مرگ وی شد.

وی افزود: جسد جوان ماژینی از آب بیرون کشیده شد و برای بررسی بیشتر، جسد به پزشکی قانون ارجاع داده شده است.

بخشدار ماژین تصریح کرد: این دومین مرگ بر اثر غرق شدن در این بخش، طی 20 روز گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرگ قانون قانون مرگ غرق شدن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیاست های ما در خصوص برنج توسعه سطح زیرکشت نیست، بلکه با افزایش عملکرد در واحد سطح بدنبال خوداتکایی هستیم.

او سطح زیرکشت برنج در سال گذشته را ۷۷۰ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال بدلیل شرایط مساعد بارش، سطح زیرکشت برنج همانند سال قبل باشد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به آنکه عملیات کشت در شالیزارها به تازگی آغاز شده و همواره ادامه دارد، لذا از الان نمی توان برآوردی راجع به تولید داشت.

مجری طرح خودکفایی برنج سرانه مصرف برنج به ازای هرنفر را ۳۵ کیلو اعلام کرد و افزود: با احتساب جمعیت کشور و جمعیت اتباع و ذخایر استراتژیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن از این میزان در داخل تولید و مابقی کسری از طریق واردات تامین می شود.

او گفت: بنابر ابلاغ مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر مشارکت مردم که کشاورزان هستند، امکان افزایش ضریب خودکفایی با تامین بذور اصلاح شده، خرید ماشین آلات و دنباله بندها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، تامین و کنترل بیولوژیک بیماری و توسعه ارقام پرمحصول وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان