Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:09:20 GMT

۱۰ افتتاحیه پر مخاطب و پرفروش تاریخ سینما

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۴۸۶

۱۰ افتتاحیه پر مخاطب و پرفروش تاریخ سینما

چند سالی است که برگزاری مراسم افتتاحیه برای فیلمهای سینمایی مرسوم شده‌است و حالا می‌توان ادعا کرد این مراسم به سمت اجراهای پرفروش فیلمها پیش می‌رود. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برگزاری مراسم افتتاحیه برای اکران فیلمهای سینمایی تبدیل به یکی از رسومات تبلیغاتی فیلمها شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته میزان مخاطب این فیلمها به زمان اکران و نوع فیلمی که اکران می‌شود ارتباط مستقیم دارد.

در میان این مراسم افتتاحیه شاهد حضور فیلمهای اکران شده در عید فطر هم هستیم. از میان 10 فیلم پر فروش در اکران‌های افتتاحیه سه فیلم به اکران عید فطر برمی‌گردد. فیلمهای  "ما همه با هم هستیم" ، " شبی که ماه کامل شد" و "سرخپوست" در اکران افتتاحیه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌است که البته عواید فروش بلیط در اکران افتتاحیه فیلم "ما همه با هم هستیم" برای کمک به سیل‌زدگان هزینه شد. مراسم افتتاحیه فیلم کمال تبریزی اولین افتتاحیه‌ای بود که در سالن 2500 نفری هتل اسپیناس پالاس برگزار شد و به نوعی پای لاکچری بازی را به سینما باز کرد.

10 افتتاحیه پر فروش و پرمخاطب سینمای ایران در دهه 90 بدین شرح است:

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، به نقل از سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا)، همزمان با نوروز امسال فیلم‌های آپاراتچی، بی بدن، پرویز خان، تمساح خونی، آسمان غرب و ایلیا جستجوی قهرمان و نوروز در سینما‌های کل کشور از جمله سینما‌های استان خراسان رضوی به نمایش درآمد.

از ابتدا تا هفتم فروردین ماه مجموع فروش کل فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی ۶۹ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بوده است.

در این مدت سینما‌های خراسان رضوی ۱۱۲ هزار و ۷۸۴ نفر مخاطب داشتند که هفت فیلم جدید امسال را در سه هزار و ۷۷۵ سانس به تماشا نشستند.

۱۴ سینما با ۷۷ سالن در خراسان رضوی دایر است.

دیگر خبرها

  • زمان تعطیلی سینما‌ها در شب‌های احیا
  • هیجان یک مسابقه فوتبال را با «پرویزخان» تجربه کنید
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟