Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@00:41:59 GMT

کشف کارت بلیت با ۴۷ سال اعتبار در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۵۷۸

کشف کارت بلیت با ۴۷ سال اعتبار در متروی تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ علی راقی- فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت- در تشریح این خبر گفت: از آنجایی که به‌نظر می‌آمد این آگهی یک کلاهبرداری است و چنین کارت بلیتی توسط متروی تهران صادر نشده است، با فرد ارسال‌کننده آگهی تماس گرفته شد تا طی یک برنامه‌ریزی دستگیر شود.

این فرد با حضور در محل کارت بلیت را جلوی چشمان مأموران آزمایش کرد و مشخص شد این کارت تا سال ۱۴۴۵ اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب متهم که با یک نفر دیگر در مترو حضور یافته بود دستگیر و به کلانتری تحویل داده شدند.  در ادامه متهمان که هر دو دانشجوی فوق لیسانس بودند، مدعی شدند با همکاری یکی از دوستانشان و با انجام عملیات سخت افزاری و نرم‌افزاری موفق شدند اعتبار کارت بلیت مترو را افزایش داده و این کارت بلیت را30 میلیون تومان قیمت‌گذاری کنند.

به‌گفته فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت، هم‌اکنون در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران پایتخت پلیس آگاهی خرید و فروش مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران

شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درباره برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند؛ البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند.

وی افزود: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

شهردار تهران در ادامه با تأکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

علیرضا زاکانی درخصوص محفل امام‌حسنی ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نمادهای بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، چه مقدار زیاد است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳