Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:47:35 GMT

اعتراض کارگردان «نبات» به نحوه اکران فیلمش

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۷۹۵

پگاه ارضی کارگردان فیلم سینمایی «نبات» درباره وضعیت اکران‌ خارجی این فیلم گفت: اکران‌های خارجی ما در لبنان، آمریکا و کانادا خواهد بود؛ البته زمان بندی دقیق آن مشخص نیست ولی فکر می‌کنم از اواسط تابستان باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید فیلم اولی‌ها را بخصوص در زمان اکران فیلم هایشان رها کرد، اظهار داشت: از مسئولان امر تقاضا دارم به فیلم اولی‌ها توجه بیشتری نشان دهند؛ چون واقعاً زحماتشان ده برابر کارگردان‌هایی است که فیلم دوم و یا چند فیلم ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان ادامه داد: با وجود اینکه از مسئول تا سینمادار همه می‌دانند برخی از زمان‌های سال وضعیت اکران خوبی ندارد، فیلم‌های فیلم اولی‌ها را در این برهه بد اکران قرار می‌دهند. این اصلاً منصفانه و درست نیست. به نظرم دلیل این موضوع باید مشخص شود؛ نباید فیلمساز را سوزاند و از گردونه سینما خارج کرد.

ارضی در پایان کرد: قطعاً رها کردن کارگردان فیلم اولی و استعدادسوزی آن هم در زمان اکران اصلا خوب نیست. البته این اعتراض من فقط به خاطر خودم نیست؛ بلکه برای فیلمسازانی است که در آینده قصد ساختن اولین فیلم بلند سینمایی خود را دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهاب حسينی اکران فیلم ها فیلم نبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان