Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از پرداخت تسهیلات کم بهره برای احیای بناهای قدیمیو رونق گردشگری و اکوتوریسم بمنظور فراهم شدن زمینه درآمد پایدار برای شهرداری ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «علی اصغر ذاکری هرندی» در آیین معارفه شهردار جدید شهر ابوزیدآباد گفت: از مجموع یک هزار و ۲۴۰ شهرداری در کشور، ۱۰۷ شهرداری در استان اصفهان است که بیشترین تعداد شهرداری ها در کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان افزود: شهرداری ها یک سازمان غیر دولتی و خودکفا هستند و شهرداری همچون یک بنگاه اقتصادی است که رضایت مندی مردم به عنوان مشتری های آن،نقش اساسی را در شهر دارد.

 


ذاکری هرندی با تاکید بر اینکه شهرداری ها می توانند از نعمت های خدادادی و سرزمین چهارفصل ایران به عنوان درآمد پایدار استفاده کنند گفت: اکوتوریسم جغرافیایی در استان های اصفهان و یزد و بویژه در شهرستان آران و بیدگل می تواند با استفاده از ذخایر خدادادی و طبیعت زیبا و بکر و اقلیم های منطقه ای بیشترین درآمد را برای شهرداری های آن نقاط ایجاد کند.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان بر ظرفیت سازی در حوزه اکوتوریسم تاکید کرد و افزود: در صورتی که جذب توریست با پیوست فرهنگی همراه باشد و پایه ها و شناخت و اعتقادات مردم را زیر سوال نبرد می تواند با وجود تپه های ماسه ای بور و زیبا، بیشترین درآمدها را برای شهرداری ابوزیدآباد به همراه داشته باشد.

ذاکری هرندی با بیان اینکه باید از سرمایه گذار حمایت کرد و اعتماد آن را به دست آورد تا موجب پویایی و رونق اقتصادی در شهر شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای برون رفت از بحران اقتصادی و توسعه عمران شهری و رضایتمندی مردم، ایجاد درآمد پایدار و مشارکت مردم در پروژه های شهرداری ضروری است.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان بر لزوم رونق بخشیدن اقتصادی ابوزیدآباد اشاره کرد و عنوان داشت: فرماندار، شورای شهر و شهرداری بایستی اعتماد مردم را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در خصوص واگذاری زمین، تفکیک و صدور پروانه جذب کنند و تا زمانی که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی قرار نگیرد رونق اقتصادی به وجود نمی آید.

 

ذاکری افزود: شهرداری باید در اکوتوریسم حغرافیایی موفق عمل کند و در کنار آن اتاق فکری باشد که همزمان و همراه با موقعیت شهری آن و منطفه کویری، نیازهایی که توریست های داخلی و خارجی مشتاق آن هستند را فراهم کند.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا تسهیلات وام چهار درصد ۸ ساله را برای بناهای قدیمی در بحث گردشگری و اکوتوریسم اعطا کند که درآمد پایداری برای شهرداری داشته باشد و بهره برداری آن را مردم انجام دهند و برای شهر رونق اقتصادی به همراه داشته باشد.

 

ذاکری با تقدیر و تشکر از سیدحسین سیدین شهردار سابق ابوزیدآباد که در زمان تصدی خود چه در آموزش و پرورش و نیز شهرداری شاهد فعالیت های اجرایی خوبی از  ایشان بودیم اظهار داشت: «رضا اسماعیل زاده» به مدت چهارماه سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت و با معرفی شورای شهر و با بررسی هایی که انجام گرفت تخصص و توانایی این نیروی جوان مورد تایید قرار گرفت و به عنوان شهردار ابوزیدآباد منصوب شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس روزنامه مسکن خوزستان فضای مجازی صنایع دستی استان همدان دهه کرامت ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل اکوتوریسم آران و بیدگل صنعت گردشگری اصفهان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزالله عباس پور در سال گذشته مبلغ ۴۲۹ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است و خوشبختانه با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.   وی همچنین از وصول هزار و ۷۳۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام