Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی بصیرتی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگاران گفت:۱۸۰ خادمیار خواهر (۵۰ نفر) و برادر (۱۳۰ نفر) از شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، نائین و بادرود در این دوره حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه خادمیاران از اقشار مختلف شغلی و از سن ۲۰ تا ۶۵ سال هستند افزود: این دوره دو روزه با چهار کلاس و ارائه مباحث سیره رضوی، حرم شناسی، فضیلت خدمت، بیانات مقام معظم رهبری و آشنایی با سامانه خادمیاری در تالار اجتماعات آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان برگزارشد.

به گفته وی، خادمیاران پس از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی در آزمون حرم شناسی مشهد می‌توانند مفتخر به خدمت و تشرف در حرم رضوی شوند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، برگزاری نخستین دوره آموزشی توجیهی خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درکاشان، برای ۱۵۰ خادمیار را همزمان با اردیبهشت ماه یادآورشد و گفت: از این تعداد یکصد نفر پذیرش شدند.

حجت الاسلام بصیرتی، با تاکید بر اینکه در اتفاق خادمیاری مفهوم خدمت، خادم و مخدوم تغییر یافت و دایره خدمت از آستان قدس رضوی در مشهد به کل کشور گسترش یافت گفت: مفهوم خدمت دیگر فقط در حرم رضوی نیست بلکه با اجرای طرح خادمیاری خدمت در عرصه‌های مختلف خارج از گستره فیزیکی آستان معنا یافت و محقق شد.

به گفته وی، تاکنون ۱۵۰ خادمیار از منطقه کاشان پس از گذراندن دوره آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون نهایی پذیرفته شدند و در حال تشرف هستند.

وی در پایان از اعطای یک تخته قالیچه منقش به شعر علی بوستانی طاهری شاعر کاشانی با عنوان «قطعه‌ای از بهشت» و مضمون امام حسین (ع) به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درکاشان گفت: ابعاد این قالیچه ۱.۵ در ۲.۲۵ متر مربع است.


انتهای پیام/م

  آموزش خادمیاری به خادمیاران منطقه شمال استان اصفهان در کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات فوتشال کلات در بخش هزار مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.


این دوره از مسابقات فوتشال (فوتبال در شالیزار) با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد و به صورت دوره ای در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزارهای شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار می شود. 


شهرستان کلات با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر