Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:51:19 GMT

زندگینامه فرمانده ایرانی لشکر زینبیون کتاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۱۲۳

زندگینامه فرمانده ایرانی لشکر زینبیون کتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده جبهه مقاومت اسلامی، محمد جنتی ملقب به حاج حیدر دو سال پیش در نبرد با پیاده نظام تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسید.

نبوغ و استعداد شهید جنتی در برقراری تعامل و ارتباط با نیروهای نهضتی یکی از وجوه شخصیتی وی بود. که مطالعه این کتاب گوشه‌هایی از مأموریت‌های نهضتی آن را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطب این کتاب گاهی همراه با شهید جنتی پای جلسه درس اخلاق حاج اسماعیل دولابی می‌نشینید و گاهی با حیدر فاطمی بعد از یک عملیات آزادی نبل والزهراء جویای حال نیروی سوری می‌شوید که پدرش را از دست داده و نیاز به تسلی خاطر دارد.

در نگاهی کلی حضور در مناطق مختلف عملیاتی در سوریه و همراهی با دوستان در زیارت عتبات در عراق گوشه‌هایی از این کتاب است.

پیکر مطهر شهید جنتی بعد از گذشت ۲ سال از زمان شهادت، به تازگی تفحص شده و به آغوش میهن باز گشته و روز چهارشنبه ۲۲ خرداد مراسم وداع با پیکر این شهید عزیز در حسینیه معراج الشهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشیع پیکر مطهر شهید جنتی روز پنج شنبه ۲۳ خرداد از محل مسجد حجت زادگاهش برگزار می‌گردد.

روایت داستانی از زندگی فرمانده شهید مدافع حرم محمد جنتی به قلم توانای شهلا پناهی (نویسنده کتاب رفیق مثل رسول) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

کد خبر 4638170 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر شهید کاظمی کتاب و کتابخوانی تیپ زینبیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد