Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@15:05:55 GMT

پیروزی آلمان، فرانسه و ایتالیا در مقدماتی یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۱۶۱

بازی های مقدماتی یورو دیشب شاهد شگفتی نبود و تمام مدعیان اروپا توانستند حریفان شان را در انتخابی یورو 2020 شکست دهند.

به گزارش تابناک ورزشی ، در ادامه دیدار‌های مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا چند مسابقه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتبال آلمان با ۸ گل توانست استونی را در هم بکوبد. مارکو رویس ۲ بار، سرژ گرنابری ۲ بار، تیمو ورنر، ایلکای گوندوگان، لروی سانه و لئون گورتسکا گلزنان آلمان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال فرانسه نیز که در نخستین دیدار در استانبول مغلوب ترکیه شده بود، توانست با ۴ گل آندورا را شکست دهد. کیلیان ام باپه، تائووین، وسام بن یدر و زوما گل‌های قهرمان جهان را به ثمر رساندند.
ایتالیا نیز به زحمت با حساب ۲ بر یک بوسنی را شکست داد. در این دیدار ادین ژکو برای بوسنی و اینسینیه و مارکو وراتی برای آتزوری گلزنی کردند.بلژیک نیز با درخشش روملو لوکاکو توانست با ۳ گل اسکاتلند را شکست دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلمان فرانسه مقدماتی یورو عبدالرضا داوری هایکو ماس شینزو آبه حشمت علوی حیات شبانه نزار زاکا مالیات بر سکه یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

این دیدار در دو بخش و در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین برگزار شد و در هر دو بخش وفایی با برتری در مقابل حریف خود راهی دور بعدی مسابقات شد.

وفایی برای رسیدن به جدول اصلی رقابت ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو بخش ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مصاف ژیانگ ژون خواهد رفت.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند