Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان شنبه 25 خردادماه در امامزاده ابراهیم(ع) قم برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات 201 نفر در هفت رشته  در یک روز با هم رقابت می‌کنند و نفراتی که حدنصاب را به دست آورند وارد مرحله نهایی می‌شوند. در رشته حفظ کل این مسابقات، 33 نفر، در رشته حفظ 20 جزء، 41 نفر، در رشته حفظ ده جزء، 60 نفر، در رشته حفظ 5 جزء، 35 نفر، در رشته ترتیل، 27 نفر، در رشته تحقیق، شش نفر و در رشته دعاخوانی نیز 5 نفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از ساعت هشت صبح روز شنبه 25 خرداد با حضور دو گروه داوری انجام خواهد شد به گونه‌ای که از صبح تا ساعت 18 عصر مسابقات حفظ و از 18 تا وقت اذان مغرب و عشاء نیز مسابقات قرائت و دعا برگزار می شود. اطلاع‌رسانی این مسابقات به گفته مسئولان برگزاری در قالب‌های مختلف از جمله پیامکی و تلفنی صورت گرفته است و با توجه به افزوده شدن رشته مفاهیم به رشته‌های مسابقات در مرحله نهایی، از هم اکنون اطلاع‌رسانی برای سوره‌های مد نظر که قرار است آزمون از آن برگزار شود انجام شده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا مسابقات چهل و دومین دوره اوقاف 201 نفر 7 رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در نخستین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا و شیوا فرح‌پور و در تراپ آقایان بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز نخست مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:
مقدماتی تراپ بانوان و آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰

کد خبر 6083636

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • نبی رضایی سهمیه کانوی المپیک را کسب کرد/ دومین سهمیه برای قایقران
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد