Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:10:57 GMT

هوای زابل همچنان درگیر گرد و خاک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۲۵۷

هوای زابل همچنان درگیر گرد و خاک

فریبا گودرزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: برای امروز بعدازظهر و اوایل شب در برخی استان‌های واقع در شمال غرب، غرب سواحل خزر، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و پراکنده‌تر برای دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در نوار شمالی کشور در بعدازظهرها انتظار بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در شرق منطقه زابل باد و گرد و خاک رخ می‌دهد که فردا و پس‌فردا تا حدودی از میزان سرعت وزش باد در منطقه زابل کم می‌شود، البته وزش بادهای ۱۲۰ روزه در زابل امری طبیعی است که در این مدت با شدت و ضعف همراه است. همچنین از امشب و طی روز پنجشنبه استان خوزستان باد و گرد خاک دارد.

تهران دو درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد خواهد داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۳ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران ۳۴ درجه می‌شود اما فردا با دو درجه افزایش به ۳۶ درجه خواهد رسید و کمینه فردا نیز ۲۴ درجه می‌شود.

گودرزی گفت: اهواز با دمای ۵۰ درجه بالای صفر و شهرکرد با دمای ۹ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

علمی ۹۰۱۴** ۱۰۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای باران بهاری از عصر فردا به گیلان باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان استان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: تا بعد از ظهر فردا فعالیت تناوبی جریانات جنوبی ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دمای هوا از دیروز تاکنون ۳ تا ۵ درجه سلسیوس افزایش یافته است افزود: جریانات جنوبی در ارتفاعات و دامنه‌ها به صورت بادگرم موقتی شدید پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه ارتفاع موج دریا در حال حاضر ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر است گفت: فعالیت‌های دریانوردی امروز وفردا مناسب است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: از بعد از ظهر فردا تا سه شنبه با ورود سامانه هوای ناپایدار با افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش شده است ودر ارتفاعات و دامنه شدید خواهد بود.
محمد دادرس گفت: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۸ درجه سلسیوس و لوشان و منجیل با دمای ۳۱ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
وی افزود: هم اکنون دمای رشت مرکز استان هم ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان
  • پای باران بهاری از عصر فردا به گیلان باز می‌شود