Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@23:06:02 GMT

استقلال اسیر جنگ قدرت و اختلافات درونی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۳۱۵

استقلال اسیر جنگ قدرت و اختلافات درونی



تیم فوتبال استقلال مدتهاست با مشکلات زیادی مواجه است که باید آن‌ها را عامل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در سال‌های اخیر دانست.

اختلافات درونی در این باشگاه به اوج خود رسیده است و چیزی که در آن دیده نمی‌شود، همدلی است. این موضوع به خوبی از انواع و اقسام مصاحبه‌ها و پیام‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود و گویای اختلافات درونی این باشگاه می‌باشد، مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تیم مدیر با معاون اختلاف دارد، معاون با هیات مدیره، هیات مدیره با مدیر و معاون، بازیکن با مربی، مربی با مدیر، پیشکسوت با پیشکسوت، هوادار با هوادار، هوادار با باشگاه.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما بازیکنان بزرگترش به جان هم می‌افتند تا هواداران این بازیکنان هم از خجالت یکدیگر در فضای مجازی در بیایند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما مدیرعاملش، ادعای معاون نزدیک به خود را تکذیب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما مربی‌اش به محض جدا شدن از این تیم علیه مدیریت و به خصوص یکی از معاونان گفتگو‌های تند انجام می‌دهد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما معاون باشگاه سرمربی سابق را دلال خطاب می‌کند.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما از بدنه مدیریتی باشگاه اسناد و اخبار محرمانه به طرز مشکوکی در اختیار برخی رسانه‌ها و حتی ادمین‌های فضای مجازی قرار می‌گیرد.

استقلال تیمی است که خود را مدعی قهرمانی می‌داند، اما برخی از بازیکنانش با ساماندهی ده‌ها صفحه غیر اصلی و هواداری در فضای مجازی یک ارتش سایبری برای خود ساخته‌اند تا فضای هواداری این تیم ملتهب‌تر از همیشه باشد.

این همه اختلاف در یک باشگاه نوبر است. این همه اختلاف در یک باشگاه مانعی بزرگ بر سر راه موفقیت است. این همه اختلاف در یک باشگاه نشان می‌دهد آن‌ها نیاز به دشمن ندارند و حالا حتی حضور یک سرمربی ایتالیایی، تضمین موفقیت آنرا در ابهام قرار می‌دهد.

استقلال تیمی است که این روز‌ها رقیب بیرونی نیاز ندارد. استقلال مثل گوشتی قربانی است که در آن جنگ قدرت در گرفته و هر کدام از عوامل برای اثبات برتری و در دست گرفتن قدرت حاضرند منافع و مصالح تیمی را نادیده بگیرند.

فرهاد مجیدی آخرین استقلالی بود که جنگ خود را علنی کرد و علیه علی خطیر معاون ورزشی و مرد همه کاره این روز‌های استقلال جبهه گرفت.

مجیدی در پیامی که در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد، نرفتن زیر بار حرف زور و نگذشتن از اصولش را عامل جدایی دانسته و مدعی است روزی دوباره به خانه‌اش باز می‌گردد که در آن شرف، شان، معرفت و انسانیت معنا داشته باشد. در واقع مجیدی باشگاه را در حال حاضر فاقد چنین فاکتور‌هایی می‌داند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال جنگ قدرت ناجی اختلافات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است

سرمربی اسبق پرسپولیس، گفت: شانس سرخ‌پوشان از استقلال برای قهرمانی بیشتر است چراکه این تیم در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد اما استقلال درگیر حاشیه‌ها شده و این موضوع به آنها لطمه می‌زند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط کنونی لیگ پرداخت و تاکید کرد: ۲۳ هفته از رقابت‌های لیگ را سپری کردیم و جدال در بالای جدول بین سرخابی‌هاست. این اختلاف یک امتیازی جذابیت‌های لیگ را زیاد کرده و هر تیمی که بتواند در مدت زمان باقی مانده آرامش و تمرکز خود را حفظ کند، یک قدم جلوتر خواهد بود و پرسپولیس در همین مسیر حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی هر تیمی که غفلت کند باید تاوان آن را بدهد. در حال حاضر شانس پرسپولیس را بیشتر از استقلال می‌بینم چراکه سرخ‌پوشان در آرامش به تمرین و برنامه‌های خود مشغول هستند اما در آن سوی میدان، استقلال درگیر حاشیه‌ها شده و هر روز یک خبر از مجموعه این تیم به بیرون می‌آید که این موضوع در حرکت آنها ایجاد مشکل و وقفه می‌کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه چندسالی است یک واژه بی‌محتوا در فوتبال ما جا افتاده است، این که نمی‌خواهند ما قهرمان شویم را درک نمی‌کنم. اگر تیمی در زمین بازی گل بزند چه کسی می‌خواهد جلوی آن تیم را بگیرد. به همین چندسال اخیر نگاه کنید، استقلال از زمان فرهاد مجیدی و پرسپولیس در همین چند وقت اخیر بارها با این واژه بازی کرده‌اند اما نکته جالب این است هر تیمی که از واژه ما نمی‌خواهند قهرمان شویم استفاده کرده، در همان سال جام را بالای سر برده و قهرمان شده است. پس بهتر است به جای بازی با کلمات به زمین و بازی خود معطوف باشیم و در مسیر قهرمانی گام برداریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد تغییر در راس کادر فنی پرسپولیس و همکاری با اوسمار، تاکید کرد: او در این مدت خوب کار کرده و توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد اما اینکه آیا در فصل بعد هم بتواند همین مسیر را ادامه بدهد یا مجموعه تیم به این نتیجه برسد که او سکان‌دار پرسپولیس باشد به مسائل دیگری هم مربوط است. باید شرایط را بر اساس رور سنجید و اینکه پرسپولیس با چه داشته‌هایی قرار است وارد لیگ شود. در حال حاضر که نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم اما برای شروع فصل این موضوع باید در دستور کار مدیران باشگاه باشد تا از پرسپولیس با قدرت وارد لیگ شود.

درخشان در مورد اینکه پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟ گفت: در خط حمله باید یک مهاجم خوب و تمام عیار داشته باشیم. تیم در خط هافبک و دفاع نیز نیاز به ترمیم دارد و باید با برطرف کردن مشکلاتی که امروز دیده می‌شود، تیم را برای یک فصل خوب به نوعی بست تا پرسپولیس با آرامش در مسیر قهرمانی گام بردارد.

وی در مورد سنگربان جوان این تیم که بعد از مصدومیت بیرانوند در ترکیب سرخ‌پوشان قرار گرفت، خاطر نشان کرد: رفیعی در این مدت عملکرد خوبی داشته، اما باید به یک موضوع مهم توجه کند. اینکه درگیر غرور و مسائل حاشیه‌ای نشود تا بتواند همین روند خوب خود را ادامه دهد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران به حساسیت‌های پایان فصل لیگ برتر فوتبال ایران هم پرداخت و گفت: امیدوارم در روزهای پایانی و در زمانی که هر اتفاقی می‌تواند در نتایج دخیل باشد همه حواس و تمرکز متولیان روی فوتبال باشد و اشتباهات داوری یا مسائلی از این دست، بر روند بازی‌ها و نتایج مسابقات اثر منفی نداشته باشد. لیگ به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود و امیدوارم در پایان هر تیمی به حق خود برسد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با یک امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم جای دارد، شاگردان اسمار در هفته بیست‌وچهارم، عصر امروز پنجشنبه در دیداری خارج از خانه باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند و استقلال نیز روز جمعه در ورزشگاه آزادی پذیرای شمس‌آذر قزوین خواهد بود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخشان: داور می توانست پنالتی نگیرد درخشان: ژوزه نياز به زمان دارد

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!