Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@02:55:40 GMT

فعال اصلاح‌طلب: دچار انحطاط اخلاقی شده‌ایم!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۳۱۷

فعال اصلاح‌طلب: دچار انحطاط اخلاقی شده‌ایم!

به گزارش جهان نيوز، عبدالله مؤمنی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به جمع آن دسته از اصلاح‌طلبانی پیوست که با نزدیکی به موضع کارگزاران سازندگی در مورد محمدعلی نجفی، اصلاح‌طلبان تندرو را در مورد حمایت از او و اصرار بر شهردار شدنش سرزنش می‌کنند. او در بخشی از یادداشت خود نوشته: «در رابطه با ماجرای قتل میترا استاد، آنچه مورد انتقاد کلیت جامعه هواداران اصلاحات در سراسر کشور است این است که چرا به‌رغم داشتن آگاهی از وضعیت بغرنج دکتر نجفی، عده‌ای با اصرار دنبال چنین انتخاب ویرانگری بودند که در آن نه از تاک نشان ماند نه از تاک‌نشان؟!» نکته این است که اصرار اصلاح‌طلبان رادیکال (همان مشارکتی‌های سابق) بر این انتخاب ویرانگری که عبدالله مؤمنی توصیف می‌کند، تنها مورد انتقاد هواداران اصلاحات نیست؛ تقریباً همه مردم معترض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه می‌نویسد: «کسانی که درباره عواقب چنین انتخاب و هزینه‌هایی که مترتب بر آن خواهد بود، آگاه بودند، نمی‌توانند در مقابل پاسخگویی به این اتفاق که لطمات جبران‌ناپذیری بر پیکره جامعه و اصلاحات داشته سکوت کرده یا غیرمسئولانه برخورد کنند.» او به درستی از لزوم پاسخگویی این دسته از اصلاح‌طلبان می‌گوید. کسانی که نه فقط به جریان اصلاحات، بلکه به اعتماد عمومی مردم و نیز توسعه شهری تهران آسیب زدند. آیا پاسخگویی به مردم جزیی از تعاملات مسئولان با مردم در جامعه مدنی‌شان نیست؟!

مؤمنی در بخشی دیگر می‌نویسد: «فارغ از انگیزه کاوی و نیت‌خوانی این اتفاق دهشتناک (قتل میترا استاد)، اما امروز کالبد بی‌روح و خسته جریان اصلاحات بیش از همیشه در معرض سؤال است و این موضوع نشان‌دهنده این است که جریان اصلاحات بیش از کاهش و زوال سرمایه سیاسی‌اش و کاسته شدن از حضور مؤثرش در جامعه با سقوط و زوال و انحطاط اخلاقی نیز مواجه شده است.»

گویا تیر‌های کلت نجفی نه فقط بر بدن میترا استاد و دیوار‌های حمام، بلکه بر دیواره اعتماد به سران اصلاح‌طلب و بر بدن اصلاحات خورده است. بالا گرفتن اختلافات درونی اصلاح‌طلبان پس از این قتل، زخم‌های این گلوله است!   منبع:روزنامه جوان کپی متن خبر برچسب ها: اصلاح طلب محمد علی نجفی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: اصلاح طلب محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور مطالبه عمومی است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه، افزود: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست ، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولان در این مسئله است.

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد : توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه های اصلی خانوادها برای همین مسئله است.

شریف تبار با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : حجاب و عفاف در هر جامعه ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان داشت: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت ، نا"آگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و افزود: حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده ها است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896668

دیگر خبرها

  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند